• Anonym (C)

Varför ses det som fult att vara en size Queen?

Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?

• Svar på tråden Varför ses det som fult att vara en size Queen?
  • Anonym (Q45+)
    Anonym (Q) skrev 2019-10-02 14:49:05 följande:
    Så ok alltså för kvinnor att säga att man gillar stora kukar men påhopp om män säger att de inte gillar slappa fittor.
    Om jag gillar en stor kuk rent visuellt,
    gillar att känna dess tyngd när jag håller den i mina händer,
    blir tänd av att få min mun väl fylld när jag ger oralsex,
    så tycker jag att det är ett påhopp när någon då säger att jag har slapp fitta. 

Det är precis vad jag råkat ut för i andra sammanhang, men kanske sluppit det i denna tråden pga att jag själv tog upp saken innan någon hoppade på mig om slapp fitta?
    Men vad begriper jag, kanske kan sådana saker påverka, som t ex vilket synintryck man gillar, känsel i händer och mun, också påverka slappheten i fittan? Den frågan kan väl bara besvaras av vissa män...
  • Anonym (Preferenser)
    BurningDiamond skrev 2019-09-30 23:46:20 följande:

Det är väl inte fulare att ha en preferens för en stor kuk än att ha en preferens för stora bröst eller stor rumpa eller vad det nu kan vara.

Det som är problematiskt är att många män inbillar sig att bara för att vissa individer föredrar en hästkuk så betyder det att alla gör det. Det finns redan bevis på den villfarelsen i denna tråden.

Många gånger kan det vara män som föredrar stora bröst men de kan ändå tänka sig ha sex eller förhållande med en kvinna med småbröst. Preferens är inte ett miniumkrav.
  • Anonym (Preferenser)
    Anonym (Stina) skrev 2019-09-30 21:14:29 följande:

Alla har all rätt i världen att välja vem man vill ha sex med och jag väljer välutrustade män. Om en man väljer att inte ha sex med mig för att jag inte matchar det han vill ha så är det hans val och inget jag kommer att ligga sömnlös över eller tycka är konstigt på något sätt. Mitt liv, min kropp min sexualitet och där bestämmer jag vad jag vill ha och med vem och alla andra har exakt samma rätt att göra sina val oavsett om man är man eller kvinna.

Jag tror det scenariot att någon väljer bort dig när du vill ha sex med personen sällan händer och då inte pågrund av ditt utseende.

Känns som det ofta brukar vara kvinnor som själv har exempelvis stora bröst som pratar om att de vill bara ha sex med killar med stor penis.
  • Anonym (Preferenser)

Folk får ju tycka som de själv vill. Men jag tror valet av penisstorlek har större betydelse än något annat.

Det finns många val hos kvinnor som män kan välja och vissa killar föredrar det ena och vissa det andra.

Exempelvis någon kille gillar kvinnor med liten rumpa och det finns män som gillar kvinnor med storbröst

• Anonym (Preferenser)

Penisen anses vara en del av männens manlighet enligt många.

Om en kvinna blir dumpad för sin rumpa så tror jag det inte känns lika mycket som en kille blir dumpad för sin penis.

• Lillkillen

size Queen? Innebär det bara om kvinnan föredrar en stor penis? Eller kan kvinnan ha samma benämning om hon gillar att bli ?töjd? med annat än just penis?

Jag viste inte att det fanns en sådan benämning innan denna tråden!

Fast min erfarenhet säger mig att många kvinnor är just

Size queen i så fall. :)

• Anonym (Preferenser)
    Lillkillen skrev 2019-10-02 15:47:13 följande:

size Queen? Innebär det bara om kvinnan föredrar en stor penis? Eller kan kvinnan ha samma benämning om hon gillar att bli ?töjd? med annat än just penis?

Jag viste inte att det fanns en sådan benämning innan denna tråden!

Fast min erfarenhet säger mig att många kvinnor är just

Size queen i så fall. :)

Size queen är att man har en stor kuk som minumkrav

Att man inte skäms för det

Kan diskutera exempelvis öppet om det.
  • Anonym (Preferenser)

Också för det är känsligt för det inte går förändra sin penisstorlek

• Anonym (Preferenser)

Även män som gillar stora bröst kan bli anklagad för sexism.

• Anonym (Stina)
    Anonym (Preferenser) skrev 2019-10-02 15:39:10 följande:

Jag tror det scenariot att någon väljer bort dig när du vill ha sex med personen sällan händer och då inte pågrund av ditt utseende.

Känns som det ofta brukar vara kvinnor som själv har exempelvis stora bröst som pratar om att de vill bara ha sex med killar med stor penis.

Har inte stora bröst är 155cm lång och lite lagom mullig. Ingen 10 poängare på köttmarknaden men det ligger mycket i att det oftast är mina egenskaper som skrämmer iväg killar. Många killar klarar helt enkelt inte att jag alltid har sex med män på mina vilkor. Jag leder och killar lyder, det är något jag aldrig kompromissar med. Killar som dilla om att om jag får det så vill han ha det har inget att hämta hos mig och självklart är det många som blir skrämda när man IRL visar att jag skojade inte om detta när vi mailade och liknande. Nu är det dock över ett år sedan jag hade sex med en man senast. Vet inte om och när den lusten vaknar igen. För tillfället är jag helt nöjd med att ha sex med min flickvän. Ja vi har ett öppet förhållande så ingen otrohet här inte.

Om och när det blir aktuellt med att ha sex med män igen så kommer jag att vara den size Queen jag alltid vart.
Svar på tråden Varför ses det som fult att vara en size Queen?