Varför ses det som fult att vara en size Queen?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Det är väl inte fulare att ha en preferens för en stor kuk än att ha en preferens för stora bröst eller stor rumpa eller vad det nu kan vara.
Det som är problematiskt är att många män inbillar sig att bara för att vissa individer föredrar en hästkuk så betyder det att alla gör det. Det finns redan bevis på den villfarelsen i denna tråden.
Alla har all rätt i världen att välja vem man vill ha sex med och jag väljer välutrustade män. Om en man väljer att inte ha sex med mig för att jag inte matchar det han vill ha så är det hans val och inget jag kommer att ligga sömnlös över eller tycka är konstigt på något sätt. Mitt liv, min kropp min sexualitet och där bestämmer jag vad jag vill ha och med vem och alla andra har exakt samma rätt att göra sina val oavsett om man är man eller kvinna.
Folk får ju tycka som de själv vill. Men jag tror valet av penisstorlek har större betydelse än något annat.
Det finns många val hos kvinnor som män kan välja och vissa killar föredrar det ena och vissa det andra.
Exempelvis någon kille gillar kvinnor med liten rumpa och det finns män som gillar kvinnor med storbröst
Penisen anses vara en del av männens manlighet enligt många.
Om en kvinna blir dumpad för sin rumpa så tror jag det inte känns lika mycket som en kille blir dumpad för sin penis.
size Queen? Innebär det bara om kvinnan föredrar en stor penis? Eller kan kvinnan ha samma benämning om hon gillar att bli ?töjd? med annat än just penis?
Jag viste inte att det fanns en sådan benämning innan denna tråden!
Fast min erfarenhet säger mig att många kvinnor är just
Size queen i så fall. :)
size Queen? Innebär det bara om kvinnan föredrar en stor penis? Eller kan kvinnan ha samma benämning om hon gillar att bli ?töjd? med annat än just penis?
Jag viste inte att det fanns en sådan benämning innan denna tråden!
Fast min erfarenhet säger mig att många kvinnor är just
Size queen i så fall. :)
Också för det är känsligt för det inte går förändra sin penisstorlek
Även män som gillar stora bröst kan bli anklagad för sexism.
Jag tror det scenariot att någon väljer bort dig när du vill ha sex med personen sällan händer och då inte pågrund av ditt utseende.
Känns som det ofta brukar vara kvinnor som själv har exempelvis stora bröst som pratar om att de vill bara ha sex med killar med stor penis.