Varför ses det som fult att vara en size Queen?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Det är väl inte fulare att ha en preferens för en stor kuk än att ha en preferens för stora bröst eller stor rumpa eller vad det nu kan vara.
Det som är problematiskt är att många män inbillar sig att bara för att vissa individer föredrar en hästkuk så betyder det att alla gör det. Det finns redan bevis på den villfarelsen i denna tråden.
Om en kvinna säger att hon är en size queen då är det drop-out för mig! Har hamnat med ett par såna förut och båda var rätt duktigt slappa, så jag förstår ju varför dom hade dom preferenserna...
Kul att det även i denna storlekstråd kommer de vanliga påhoppen om att man förmodligen är slapp i de intima delarna när man gillar modell större. Visste långt innan jag haft sex för fösta gången att när det kommer till killar så är det modell större som får mig att bli sugen på sex.
För mig handlar det till största delen om att en stor helt enkelt tänder mig vissuelt sedan är det en annan känsla att omsluta en stor och grov men det är bonus det är i första hand det visuella och att det för mig helt enkelt utstrålar riktig man om den är stor och framför allt grov.
Vet inte om det direkt anses som fult men många osäkra män blir väldigt provocerade av kvinnor som tar sig rätten att bestämma över sin sexualitet och sina önskemål och preferenser. Dom klarar helt enkelt inte av att bli bortvalda.
Kul att det även i denna storlekstråd kommer de vanliga påhoppen om att man förmodligen är slapp i de intima delarna när man gillar modell större. Visste långt innan jag haft sex för fösta gången att när det kommer till killar så är det modell större som får mig att bli sugen på sex.
För mig handlar det till största delen om att en stor helt enkelt tänder mig vissuelt sedan är det en annan känsla att omsluta en stor och grov men det är bonus det är i första hand det visuella och att det för mig helt enkelt utstrålar riktig man om den är stor och framför allt grov.
Att många tjejer inte tänder på en liten kuk är väl inte värre än alla dessa män som blir kåta på stora
bröst !!!!
Jag tänder inte heller på en liten kuk. Det säger sig kanska självt.
Det finns sååå många tjejer som har komplex för sina bröst efter all exploatering med stora bröst överallt.
Men killar med liten kuk! Dom ska det vara så jäkla synd om!
Vi tjejer har rätt att säga vad vi tycker också!
Detta är inte riktat mot dig "Stina" (använder bara ditt inlägg för att exemplifiera).
Fult eller inte, det lägger jag ingen större vikt vid. Gillar man stora kukar, fine! Gillar man stora bröst, fine!
Det som gör att diskussionen ibland går överstyr, är väl just att det slängs med en massa epitet när man talar om dessa saker.
En stor kuk = en riktigt man
En stork kuk, är manligt. En stor kuk, bättre sex. Etc bla bla
Innebär det då att det det omvända skulle råda?
Det är väl där skon klämmer. Att vara rak och ärlig, och tydlig med sina preferenser är väl ok, men ibland är det en fin gräns. Oavsett om vi pratar om det manliga könsorganet eller kvinnliga attribut.
Jag tänder inte heller på en liten kuk. Det säger sig kanska självt.
Det finns sååå många tjejer som har komplex för sina bröst efter all exploatering med stora bröst överallt.
Men killar med liten kuk! Dom ska det vara så jäkla synd om!
Vi tjejer har rätt att säga vad vi tycker också!