Varför ses det som fult att vara en size Queen?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Som rubriken, varför anses det fult att vara en size Queen? Det är väl positivt om man är öppen med sexuella preferenser?
Viste inte ens vad det var
Precis som någon annan skrev så är det ju ganska osmakligt att skylta med sina sexuella preferenser.
Jag hänger en del på BC mest som ett tidsfördriv och skulle uppskatta att minst 1/3 av tjejerna aktivt söker 20 cm+.
Nu är ju visserligen internetdejtning kvinnors spelplan så en kvinna hade nog bara skrattat åt en man som hade sjuka preferenser på kvinnor. Men lek med tanken att det hade varit omvänt där män avfärdat kvinnor som inte hade sträckfitta, kunde deepthroata eller tog den i tvåan.
Eller att du hittade din välutrustade man och sen blev dumpad pga en av ovanstående orsaker. Det hade blivit ett jävla liv och mannen hade blivit stämplad som sexist och äckel.
Precis som någon annan skrev så är det ju ganska osmakligt att skylta med sina sexuella preferenser.
Jag hänger en del på BC mest som ett tidsfördriv och skulle uppskatta att minst 1/3 av tjejerna aktivt söker 20 cm+.
Nu är ju visserligen internetdejtning kvinnors spelplan så en kvinna hade nog bara skrattat åt en man som hade sjuka preferenser på kvinnor. Men lek med tanken att det hade varit omvänt där män avfärdat kvinnor som inte hade sträckfitta, kunde deepthroata eller tog den i tvåan.
Eller att du hittade din välutrustade man och sen blev dumpad pga en av ovanstående orsaker. Det hade blivit ett jävla liv och mannen hade blivit stämplad som sexist och äckel.
Alla har all rätt i världen att välja vem man vill ha sex med och jag väljer välutrustade män. Om en man väljer att inte ha sex med mig för att jag inte matchar det han vill ha så är det hans val och inget jag kommer att ligga sömnlös över eller tycka är konstigt på något sätt. Mitt liv, min kropp min sexualitet och där bestämmer jag vad jag vill ha och med vem och alla andra har exakt samma rätt att göra sina val oavsett om man är man eller kvinna.
Vart har jag påstått något annat?
Inte konstigare än att vissa killar vill ha en tjej som är tight och stark muskelatur.
Saken är väl att en stor penis syns medan man inte vet om en tjej är tight förän man väl är i henne..
Är väl iofs bra om dom skriver att dom vill ha en stor för det betyder ju troligen att dom själva inte är så tighta och troligen inte sköna för killar med normalstor. Alla vinner på det. Dom får en kille som har en tillräckligt stor för dom och varken dom eller andra killar behöver bli besvikna.
Därför att homosexuella män länge satt agendan inom mode och skönhet. Då är det modell tonårspojke som gäller.