Anonym (Anna) skrev 2019-10-08 16:09:56 följande:
Resultaten på din länk såg mer verklighetstrogna ut då det finns de som inte ens får ett plus alls på sina stickor men går ändå igenom en fullgången graviditet. Ja det skiljer sig rejält mellan märken också. Men gör så här att håll dig till vanliga stickor utan veckoindikator och till samma märke, och vänta ca 5-7 dagar tills nästa test och se om det blir starkare för så länge det blir starkare så är det ju lovande. Samt som sagt boka in tid med MVC och bäst är att göra VUL är efter v 7 för då är det lättare att se hjärtat (för att slippa ytterligare stress bara för att de kanske inte ser det redan nu). NIPT och KUB görs först runt v 11-13.
Tack för svar! Yes, ångrar så mycket att jag tog veckoindikator...man tror ju att man ska bli glad men kan lika gärna visa så man blir ledsen å orolig.
Var på gyn akuten idag men eftersom jag inte blödde så gjorde de ingenting, fick pengarna tillbaka och meningen ? ta en alvedon?...har försökt ringa runt innan till olika gyn i Sthlm utan resultat, så jag ringde 1177 å de sa att jag skulle åka till akuten. Fattar inte att de ska vara såhär svårt att få någon sorts hjälp! Känner mig helt förbisedd.