BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Förstår vad du menar. Man blir knäpp till slut och analyserar sönder allt. Det jobbigaste är att samma symptom kan vara både mensvärk/ägglossning/graviditet osv. Omöjligt att säga så tidigt. Vissa har ju lyxen att kunna ta ett testa tidigt en vecka innan bim och få ett plus men det verkar som att många inte plusar förens några dagar efter bim. Blödningen skulle kunna vara från när ett potentiellt ägg fäste, men kan lika gärna vara mens. Men hoppet är inte ute än. Vänta till din bim och ta ett test då kanske? Håller tummarna!
Herre jösses!
Eftersom jag har känt mig konstig i dag så tog jag ett "testa tidigt"
Jag är inte helt säker på att min BIM är den 20/12 - den kan vara någon eller några dagar tidigare med.
(Min förra menscykel var bara 24 dagar)
Och jag fick detta resultatet - vad ska jag tro?
Jag törs inte lita på det helt - utan kommer vänta med att testa igen om ett par dagar

Det ser verkligen positivt ut! Grattis!!
Ser ni också ett svagt plus?

Ja det var bra tänkt! Tack för peppen. Hur har det gått för dig nu?
Ja:/ under dagen idag har det kommit klumpar/slem rätt mycket.. i kombination med något som exakt kändes som mensvärk + har haft värken till och från hela dagen. Det kommer inget ?blod blod? bara massa klumpar :( brukar ha otroligt mycket mens första 2 dagarna och är aldrig tidig, nu är den både sjukt tidig, jätte konstig färg + konsistens och inget blod typ? Så konstigt och så tråkigt :(
Plussade idag! Svagt men tydligt men tog 4 test för att vara säker. Har dock haft lätt blödning från i söndags som idag är lite mer. Hade bim idag. Kan jag ringa någon och kolla hcg med blodprov? Antar att vul är för tidigt? Skulle ni avvakta eller ringa? Och vem ringer man? Haft missfall tidigare, sen ett barn emellan. Blöder inte så mkt (ännu iaf). Håll tummarna tjejer!
Jag har BIM på söndag, om man räknar början på mf som första mensdagen. Har inte testat än utan kommer nog vänta till efter BIM. Har en massa ?tecken? men vet inte om dom är riktiga eller bara i huvudet, haha. Får se! :)
Ska ha äl när som helst enligt app, men stickorna är långt ifrån pos. Har idag svag mensvärk och det känns i fiffi som om jag skulle ha sexat i flera timmar. Tänk er att vara "matt" i det partiet, typ mjölksyra - slut. Haha vet inte hur jag ska förklara, någon som känner igen sig? Vi sexade iofs igår, men tycker då att denna känslan borde ha varit hela dagen inte bara nu. Hoppas på att nya tester kommer hem imorgon. Grattis till er som plussat!
Ser ni också ett svagt plus?