• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Östlund

Jag slutade med p-piller för 2 månader sen o min kropp har inte hittat nån balans än. Har trott mig haft äl 2ggr nu denna månad så jag väntar bara på lite mer ev symptom innan jag vågar testa igen. Astaggad men rädd då jag fick ett missfall i april.

• hundenhubbe
    MsSuzyLee skrev 2019-12-12 20:04:57 följande:

Exakt så hade jag för en vecka sen. Aldrig sett förut, var tvungen att googla på det. Det var då också 3nånting dagar efter ÄL för mig :)

Nicciz skrev 2019-12-12 20:11:09 följande:

Då är jag inte ensam. Hade inga flytningar alls på äl +1-3 men sen tog det fart och idag är det hur mycket som helst. Vi hoppas!!

Håller tummarna att det är något positivt! Brukar som sagt ha mycket vid äl men aldrig efter! Sen brukar mina bröst ömma men inte alls nu. De kan ju bara både positivt och negativt
  • hundenhubbe

[quote=80095621][quote-nick]Anonym (Nujäklar) skrev 2019-12-12 22:19:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser tyvärr ingenting :(

• Entusiastisk
    Tjoppa12 skrev 2019-12-12 19:45:20 följande:

Testade både morgon och eftermiddag idag, negativt. ÄL-testet ger fortfarande starka utslag, ingen PMS ännu. Men mensen kan ju komma vilken dag som helst, enligt min app är jag på bim-2. Skenis kanske ?

På mina tester syntes det ju streck efter en stund. Mycket svaga så troligtvis är det spök och jag har nog en mens att vänta. Men än vet man inte! Men känns hopplöst när man får neg på bim-2 även om jag vet att man inte ska ge upp hoppet...blöööh

Med min dotter var gravtesten negativa både bim-3 och bim-1.. Plussade inte förrän bim+5.. Så än finns det hopp <3
  • hundenhubbe

Denna månad har vi legat 5,7,9,10 och 12. Måste ha prickat in iaf en fertil dag! Nu är bara frågan om det fastnar. Komigen nu! Läste någonstans att trots att man prickat äl är det ändå bara 20 % chans att det blir något... lååååång väntan till testa. Jag har ett cb early men hört så dåligt om dom med spökstreck. Känns dock som jag jinxar det om jag köper nya xD

• MsSuzyLee
    Tjoppa12 skrev 2019-12-12 20:32:02 följande:

Jo men ÄL-testen kan tydligen bli starka innan mens också :( men hoppas att det inte är pga det hihi. Strecken sveper jättesvagt förbi, sen ser man dom liksom om man kikar nära. Men eftersom dom är så svaga så ser man knappt färgen, haft så flera gånger och då har det varit spök så skulle inte bli förvånad om det är det den här gången heller. Om inte mensen kommer på BIM så tar jag digitalt dagen efter bara för att få slippa tolka stickor tänker jag.

Jaha en annan är ju testgalning! Haha! När var det du hade BIM?

Jag har BIM på söndag, om allt är som vanligt :)

Och idag vaknade jag kl 3 och kunde inte sova mer. Känner mig helt utvilad. Detta hände dagarna runt och efter BIM förra månaden och jag testade positivt nån dag efter att det börjat då :D men vet inte om det bara beror på spänningen nu. Fast har inte hänt dom andra månaderna... :)

Håller tummarna för dig idag!
  • Loea
    Entusiastisk skrev 2019-12-12 23:21:18 följande:

Med min dotter var gravtesten negativa både bim-3 och bim-1.. Plussade inte förrän bim+5.. Så än finns det hopp <3

Hoppas att det är så för mig med.. Rent logiskt så borde det ju inte bli fel på både ett testa-tidigt (dock sån billig) och ett digitalt clearblue. Men är på bim+3/2 nu och ingen mens eller pms i sikte än. Hatar det här mellantinget, om jag nu inte är gravid så vill jag hellre ha min mens nu och kunna satsa på nästa cykel liksom.
  • Anonym (Försök 10)

Min galna cykel...

dag 60 idag. BIM igår eller idag, negativt graviditetstest idag men fortsatt hög temp.. Har haft värk liknande mensvärk sen förra helgen typ.. i måndags natt på jobbet reste jag mig från en stol och det högg till nå fruktansvärt nedtill i magen, behöver ju inte betyda något men ändå...

vågar man hoppas??

Tror jag skippar fler tester under helgen, försöka dämpa hoppet för att inte bli helt sänkt när ev mens kommer..

Svar på tråden BIM December 2019