• klyban

    Kvinnor kan göra som incel också

    Anonym (Tomma hot) skrev 2019-11-11 17:46:31 följande:
    Man skriver om att incelmän kan skriva dödshot och annat på Internet.
    Men det finns ju hel del kvinnor som öppet skriver dödshot med deraa namn, personuppgifter etc när de blir sura över något på exempelvis tidningens ETC Facebook-sida.
    Något som inte enbart incelpersoner kan göra på andra mer anonyma hemsidor.
    Folk verkar skriva saker som de inte egentligen vill göra eller egentligen inte ens tycker kanske.

    Men det blir såklart svårt att veta om någon bara skriver något för riktigt hot eller om det beror på något annat, ilska exempelvis.

    Självfallet är det så, men hur många är dom i jämförelse?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • klyban
    Anonym (Y) skrev 2019-11-11 20:56:59 följande:
    Förklara exakt vad incel är. Jag är medelålders och knappt aldrig fått knulla. Tycker samtidigt att Sverige förfaller och är långt ut till höger.

    Är jag en incel?

    Incels i sig har inget med politik och göra, men många i extremhögern är incels och arga för de ingen sex får.
    Men om de bara hade lyft rumpan ifrån trolleristolen, så hade dom insett nått.
    Och det är att man får ingen sex på den stolen.


     


    Men tråden är en derivat av incels män, och att det finns psyksjuka kvinnor, det vet vi redan.
    Och kvinna incels låter som få och troligtvis egenvalt.
    Förstår det kan vara svårt att avgöra hur många av varje det finns, men hur det teer sig och med hat, skulle jag tro att män är lätt i majoritet, typ 90-99% av alla incels med hat.


     


    Och då ställer man sig frågan om relevansen med incelsmän, och när de är så fundamentalt olika och så få kvinnor med sånt hat.
    Tror de flesta är i feminismen i så fall, och dom har ju problem med några knäppgökar pga rörelsen ingen styrning har.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • klyban
    Anonym (G) skrev 2019-11-12 11:04:56 följande:
    Om du på minsta vis anser att det är kvinnors fel att du aldrig fått kvinna, ja då är du en tvättäkta incel.
    Om du inser att det är pga dina begränsningar (jag kan inte veta vilka) som du aldrig får tjejer och att det hänger på dig, inte kvinnor, att göra nåt åt det ja då skulle jag inte kalla dig för incel oavsett var du står politiskt.

    Jag tror inte Incel´s en förstår att man msåte bjuda ut sig och bli avfärdad som icke önskvärd.


    Men ar jag har haft sex i hela mitt liv, sedan länge i förhållande nu visserligen.
    Men en sak man lärde sig att träffa kvinnor, det var att man blev alltid avfärdad av någon, och man avfärda alltid någon.

    Att sitta hatisk och trycka på en skärm, och bara för man är rädd för bjuda ut sig.
    Så är det bara en endast fel, och det är denna typen av incels som inbillar det är det andra könets fel att de inte får sex.


     


    Dock finns det inget i kvinnliga incels som ens går applicera till incelsmäns hat mot kvinnor, samma kvinnor de vill ha se x med.
    Och den underliga paradoxen som de inte kan greppa själva, som är så enkel att se.
    Som är sex och samlevnad bygger på jämlikhet., och väljer man som män-incels strunta i detta.
    Så kommer man stå där utan sex och samlevnad garanterat.
    Det är så enkelt att tom ett barn kan förstå, men ändå är det bara hat hat hat från denna grupp.


    Vad jag märkte det räcker vara i sammanhang med kvinnor, så får man sex allt eftersom och om man är öppen för det.
    Men det lär inte ske bakom skärmen, där verkar bara hatet odla sig.

    Finns det någon som ens hittat en kvinnlig incel?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
Svar på tråden Kvinnor kan göra som incel också