• Anonym (MMK)

    Att ta in en extra man i sexlivet?

    Jag tänder väldigt mycket på tanken att ha med ytterligare en man att ha sex med min flickvän. Tänder på tanken att vi ger henne maximalt med njutning. Fyra händer och två tungor som smeker och slickar henne (hon älskar verkligen att bli slickad och man suger på hennes bröst så tror hon skulle gilla den behandlingen). 

    Men när jag tog upp det här rätt så tidigt så var hon avvisande och tycker att om man låter någon annan man ha sex med henne så är det ett tecken på att jag inte skulle älska henne typ. Men vet inte riktigt om det är vad hon eg tycker eller för att hon är rädd jag skulle se ned på henne för att hon skulle vilja det el kanske för att hon är rädd att jag skulle kräva att få ha med en extra kvinna. 

    hur ser ni på tanken ? Är det att inte älska sin partner ifall man tänder på att ha med en extra man?

  • Svar på tråden Att ta in en extra man i sexlivet?
  • Anders 386

    Att vara man och fantisera om att ta med en extra man i sexet saknar nog helt koppling till hur mycket man älskar sin partner. Det handlar helt enkelt om en sexfantasi man vill förverkliga, och det är svårt att förklara varför vissa män (ganska många) tänder på det.

    Många kvinnor har ingen förståelse för det ö.h.t. och avfärdar tanken på det direkt, vissa fantiserar nog men vill inte riktigt erkänna för sin partner att dom verkligen vill. Ett fåtal tänder på tanken och kan tänka sig att ha en trekant eller att mannen får se på när en annan man har sex med henne. 

    Skulle tro att en kvinna som går med på det får en man som älskar och åtrår henne sexuellt mer än tidigare. Det finns defenitivt en koppling mellan ökad sexuell åtrå och ökad kärlek. Den kvinna som accepterar och kanske även hakar på mannens fantasier blir mer älskad än den kvinna som fördömer mannens fantasier. Det blir ett win-win läge för den som är med på att förverkliga sin partners fantasier. Oavsett om man är man eller kvinna. 

  • Anonym (Man 52)
    Anders 386 skrev 2019-11-19 13:46:28 följande:

    Att vara man och fantisera om att ta med en extra man i sexet saknar nog helt koppling till hur mycket man älskar sin partner. Det handlar helt enkelt om en sexfantasi man vill förverkliga, och det är svårt att förklara varför vissa män (ganska många) tänder på det.

    Många kvinnor har ingen förståelse för det ö.h.t. och avfärdar tanken på det direkt, vissa fantiserar nog men vill inte riktigt erkänna för sin partner att dom verkligen vill. Ett fåtal tänder på tanken och kan tänka sig att ha en trekant eller att mannen får se på när en annan man har sex med henne. 

    Skulle tro att en kvinna som går med på det får en man som älskar och åtrår henne sexuellt mer än tidigare. Det finns defenitivt en koppling mellan ökad sexuell åtrå och ökad kärlek. Den kvinna som accepterar och kanske även hakar på mannens fantasier blir mer älskad än den kvinna som fördömer mannens fantasier. Det blir ett win-win läge för den som är med på att förverkliga sin partners fantasier. Oavsett om man är man eller kvinna. 


    Definitivt en win-win situation för oss. Att ha en älskare gjorde henne bara mer sugen överlag. Mer sex med henne för mig,och mkt mer sex för henne.
  • Anonym (Emelie)
    Anders 386 skrev 2019-11-19 13:46:28 följande:

    Att vara man och fantisera om att ta med en extra man i sexet saknar nog helt koppling till hur mycket man älskar sin partner. Det handlar helt enkelt om en sexfantasi man vill förverkliga, och det är svårt att förklara varför vissa män (ganska många) tänder på det.

    Många kvinnor har ingen förståelse för det ö.h.t. och avfärdar tanken på det direkt, vissa fantiserar nog men vill inte riktigt erkänna för sin partner att dom verkligen vill. Ett fåtal tänder på tanken och kan tänka sig att ha en trekant eller att mannen får se på när en annan man har sex med henne. 

    Skulle tro att en kvinna som går med på det får en man som älskar och åtrår henne sexuellt mer än tidigare. Det finns defenitivt en koppling mellan ökad sexuell åtrå och ökad kärlek. Den kvinna som accepterar och kanske även hakar på mannens fantasier blir mer älskad än den kvinna som fördömer mannens fantasier. Det blir ett win-win läge för den som är med på att förverkliga sin partners fantasier. Oavsett om man är man eller kvinna. 


    Allt blir så uppblåst. Självklart saknar det inte alltid koppling till hur mycket man älskar sin partner, även om det i vissa fall kan göra det.

    Sen får du det ju att låta som att vad kvinnan vill är irrelevant, eftersom ?hon blir mer älskad? om hon ?går med på? att leva ut mannens sexfantasi. Herre gud. Hoppas verkligen inte du har döttrar du förmedlar det här till! 1. Nej det stämmer såklart inte, det är inte så kärlek fungerar och 2. Vänd på argumentet istället. Ditt jobb som partner är ju i så fall att ge din kvinna vad hon vill ha. Fokusera på det istället. Många här är så sjukligt självupptagna. En hel människa mår inte bra av att få andra (i det här fallet den person man ska älska och respektera mer än alla andra) att ställa upp på saker de inte vill! Det är ju ett sjukligt beteende. Vill man göra sådana här saker ska man göra det med någon som själv vill, det borde vara en självklarhet. Förstår man inte det så bör man nog hålla sig borta från nära relationer.
  • Anders 386
    Anonym (Emelie) skrev 2019-11-19 14:57:41 följande:
    Allt blir så uppblåst. Självklart saknar det inte alltid koppling till hur mycket man älskar sin partner, även om det i vissa fall kan göra det.

    Sen får du det ju att låta som att vad kvinnan vill är irrelevant, eftersom ?hon blir mer älskad? om hon ?går med på? att leva ut mannens sexfantasi. Herre gud. Hoppas verkligen inte du har döttrar du förmedlar det här till! 1. Nej det stämmer såklart inte, det är inte så kärlek fungerar och 2. Vänd på argumentet istället. Ditt jobb som partner är ju i så fall att ge din kvinna vad hon vill ha. Fokusera på det istället. Många här är så sjukligt självupptagna. En hel människa mår inte bra av att få andra (i det här fallet den person man ska älska och respektera mer än alla andra) att ställa upp på saker de inte vill! Det är ju ett sjukligt beteende. Vill man göra sådana här saker ska man göra det med någon som själv vill, det borde vara en självklarhet. Förstår man inte det så bör man nog hålla sig borta från nära relationer.
    Du motsäger ingenting jag skrev. Det är självklart att man inte ska gå med på saker man själv inte tänder på eller är bekväm med. Allt man gör inom sexlivet ska vara sånt båda tänder på. Men råkar man nu tända på partnerns önskemål så finns förutsättningar för att förhållandet mår bra av det och utvecklas positivt. 

    Kommer partnern med fantasier man absolut inte tänder på kan man framföra det på ett snyggt sätt utan att fördöma sin partner. Och framförallt - inget tjat! Ett nej är ett nej och ska inte behöva upprepas. 

    Och det gäller förstås oavsett om det är mannen eller kvinnan som har önskemål...

    Det var inte meningen att jag skulle få det att låta så som du tolkade det, sorry. 
  • Besserwisser1

    Det finns inget normalt par som skulle vilja ta in en extra man som diskuteras i tråden. Har man sådana fantasier och ännu värre lever ut detta så är det något mycket fel och sjukt med dessa människor. 

  • 66Joy
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 16:50:28 följande:
    Ja, var och en är ju fri att tycka vad man vill.

    Själv tror jag att om jag träffade dig i något sammanhang så kan det nog vara mycket troligt att jag inte skulle finna dig vara en normal person, på ungefär samma sätt som du själv använder begreppet.

    Jag och min man är ett par med en härlig familj och underbara barn. Vi har relationer med goda och nära vänner, väldigt många bekanta och vi har ett stort socialt umgänge i många mer eller mindre officiella sammanhang, såväl i Sverige som internationellt.
    Jag vågar påstå att jag är helt säker på att andra människor inte finner oss vara ett onormalt par, så som du försöker påskina.
    Möjligen ett ovanligt par eftersom de flesta kan nog märka av vår djupa ömsesidiga kärlek till varandra och att vi faktiskt vågar visa att vi är förälskade i varandra.
    Det är väl inte alltid så vanligt men jag tror inte att särskilt många skulle använda begreppet onormalt.

    Vanligt eller inte, onormalt eller inte, kan kvitta för mig. Jag är lycklig och vi är lyckliga tillsammans och vi lever ett alldeles utmärkt liv.

    Hoppas du också är lycklig och jag önskar att du får leva ett utmärkt liv.
    Bra skrivet! har stor erfarenhet här med av att ha besök av annan man. Bara positivt för alla, även om jag oftast inte varit närvarande.
  • Tappadstekspade
    Wench85 skrev 2019-11-18 12:09:46 följande:

    Ta det lugnt och stegvis. Pratar ni fantasier exempelvis? Nämn att du ibland fantiserar om att ngåon annan smeker hennes bröst när du slickar henne. Inte med krav på svar eller att hon håller med, utan bara nämn det, precis som hon kanske nämner att hon fantiserar om att binda fast dig, eller vad nu hon går igång på. 

    Har du nånsin märkt att nån flirtar med henne? När ni är ute ihop och hon säger att det var nån snubbe som ville bjuda henne på drink, svara med en fråga om han var snygg då eller att du antar att alla vill ha henne och att du tycker att det är hett att veta och samtidigt veta att hon är din. 

    Använder ni sexleksaker? När hon smeker sig med en klitorisvibrator, fråga om det är lika skönt, eller bättre, eller sämre än en tunga och tänk om hon kunde bli slickad samtidigt som du penetrerar henne. 

    Kolla på en dokumentär eller fiktion om sex på nomrbrytande sätt . Det behöver inte just handla om ett heteropar som har sex med extra kille, andra varianter kan öppna för mer eller mindre teoretiska samtal om hur det skulle funka och kännas. Lättsam humor som You me her, smart och snygg fiktion baserad på sann historia som Masters of sex, kul och intresseväckande som Easy, smart serie med (oväntade) scener som förförd livvakt i House of card etc. Okej, om ni inte gillar tv-serier är det orimligt att kolla på 100 timmar för ett ögonblicks sexscen, men om ni gillar det är det en öppning för att kunna säga att du tyckte det var hett/kommer fantisera om fast med din partner i huvudrollen eller påbörja förspel till eller nåt.

    Osv osv...

    Visa henne att du menar allvar - du skulle tycka det skulle vara upphetsande med en till man, det skulle inte göra att du tycker mindre om henne eller förväntar dig nåt annat. Men samtidigt var tydlig med att detta är dina fantasier och inget du kräver och att du respekterar hennes känsla. 


    Du anmäler alla inlägg som säger emot dig. Jag kommer inte ge mig. Jag anser att det du sysslar med är att ge råd om att manipulera kvinnan till att göra något hon egentligen inte vill. Det där är grooming. Det är vidrigt. Du är ett slugt rovdjur. Det är fan varning på dig.
  • Giftskåneman
    Tappadstekspade skrev 2019-11-19 17:04:43 följande:

    Du anmäler alla inlägg som säger emot dig. Jag kommer inte ge mig. Jag anser att det du sysslar med är att ge råd om att manipulera kvinnan till att göra något hon egentligen inte vill. Det där är grooming. Det är vidrigt. Du är ett slugt rovdjur. Det är fan varning på dig.


    Grooming? Vem har pratat om barn?
  • Tappadstekspade
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 17:17:20 följande:

    Om man anstränger sig lite så behöver man inte finna att allt är helsvart och att allt är så fruktansvärt negativt.

    Du har din åsikt om saken men du kan ju inte bestämma vad alla andra ska tycka? Måste det enligt dig vara helsvart, negativt och grooming för alla?

    Eller kan jag möjligen ha någon rättighet att få ha min egen positiva syn på saken?

    Om du läser mitt tidigare inlägg så framgår att jag inte var positiv från början.

    Jag sade helt och blankt nej och jag hade från början inget intresse och inte ens någon förståelse för min mans intresse.

    Men jag är i dag lycklig för att han inte nöjde sig med mitt första nej och att han inte gav upp ens efter ett eller två års försök att uppmuntra mig och få mig intresserad.

    I dag är jag jättelycklig och jag ser upp till min man och det tålamod, driv och intresse för mig och vårt förhållande som han visade under vår utveckling och som han fortfarande visar.

    Uppmuntrade han mig eller manipulerade han mig?

    Ja det ligger nog i betraktarens ögon och mycket upp till om man väljer att se positivt eller negativt på alla fantastiska möjligheter som livet har att erbjuda oss alla.


    Jag snackar inte med dig.
  • Tappadstekspade
    Giftskåneman skrev 2019-11-19 17:59:43 följande:

    Grooming? Vem har pratat om barn?


    Det är samma tillvägagångssätt, det är så jag menar.
  • 66Joy
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 22:59:21 följande:
    Nej, ingen vet, inte ens min syster eller min bästa väninna vet att jag har älskare. Vi  har medvetet valt att sköta det så.
    Dock skulle det inte vara någon katastrof för oss om någon skulle misstänka något, eller om vi skulle bli "avslöjade".

    Vi har en sommarbostad i ett annat land och där är vi inte riktigt lika noga med diskretionen. Det finns nog både grannar och vänner där, både andra svenskar och bofasta, som misstänker något. Men där är det ingen som bryr sig om sådant och där finns inte alls samma jantelag, missunnsamhet eller avundsjuka.
    Tänk om det vore så mer här så som det är vid er sommarbostad. Vi skäms inte alls för att hon har det skönt med annan man, men man vill ju inte dra på sig ett oangenämnt rykte. Skulle tro att det är många män som inte vågar,och att en del fruar inte vågar pga mannens svartsjuka.
    En granne här har väl kraftiga aningar.Sa till mig en dag då jag kom hem att en bil stått här på uppfarten dan innan.Säkert en väninna sa jag.-Nej det var en man och han stannade flera timmar.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 18:28:59 följande:
    Men jag snackar med dig
    och jag delger dig och andra i tråden mina åsikter om det du skrev.

    Jag skriver gärna med alla i tråden.
    Jag tycker att du är klok och mogen, hoppas du inte blir nedslagen av elaka påhopp.

    Jag förstår inte varför man vill delta i det här forumet om sex och kärlek när man går in och moraliserar över andra och kallar dem sjuka. Det vore roligare om alla bara berättade om hur de själva tycker, vad de gör och vad de gillar.

    Låt hundra blommor blomma.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 18:28:59 följande:
    Men jag snackar med dig
    och jag delger dig och andra i tråden mina åsikter om det du skrev.

    Jag skriver gärna med alla i tråden.
    Jag tycker att du är klok och mogen, hoppas du inte blir nedslagen av elaka påhopp.

    Jag förstår inte varför man vill delta i det här forumet om sex och kärlek när man går in och moraliserar över andra och kallar dem sjuka. Det vore roligare om alla bara berättade om hur de själva tycker, vad de gör och vad de gillar.

    Låt hundra blommor blomma.
  • Tappadstekspade
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2019-11-19 18:28:59 följande:

    Men jag snackar med dig

    och jag delger dig och andra i tråden mina åsikter om det du skrev.

    Jag skriver gärna med alla i tråden.


    Jag är helt ointresserad av dina erfarenheter och ditt liv. Ts partner har rakt ut sagt att hon INTE VILL, att manipulera henne och tjata är fan vidrigt och respektlöst. Sen skiter jag i hur många olika kukar du vill ha. Du är helt irrelevant.
  • Anonym (...)
    Tappadstekspade skrev 2019-11-20 16:05:33 följande:

    Jag är helt ointresserad av dina erfarenheter och ditt liv. Ts partner har rakt ut sagt att hon INTE VILL, att manipulera henne och tjata är fan vidrigt och respektlöst. Sen skiter jag i hur många olika kukar du vill ha. Du är helt irrelevant.


    Men om du inte är intresserad av att diskutera på ett diskussionsforum kanske du själv borde använda dig av PM funktionen istället, så slipper du diskussioner med folk som inte håller med dig...
  • Tappadstekspade
    Anonym (...) skrev 2019-11-20 16:22:47 följande:

    Men om du inte är intresserad av att diskutera på ett diskussionsforum kanske du själv borde använda dig av PM funktionen istället, så slipper du diskussioner med folk som inte håller med dig...


    Jag har ingen jävla skyldighet att prata och diskutera med alla. Idioti att tro att det finns en regel om att man måste prata med alla ointressanta och hopplösa människor. Stick nu. Jag har ingen lust att prata med dig heller. Respektera detta nej.
Svar på tråden Att ta in en extra man i sexlivet?