BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Jag hoppar gärna in i fb gruppen jag med. Tänkte vänta några veckor men struntsamma! :)
Har så dålig koll på detta. Jag har skickat ett PM till Lullisen med en beskrivning av min fb profil. Hör av er om jag ska göra något mer för att kunna gå mer i FB gruppen. Mycket enklare att hålla sig uppdaterad på en sida där än på FL tycker jag (men kan vara ovana)
Har så dålig koll på detta. Jag har skickat ett PM till Lullisen med en beskrivning av min fb profil. Hör av er om jag ska göra något mer för att kunna gå mer i FB gruppen. Mycket enklare att hålla sig uppdaterad på en sida där än på FL tycker jag (men kan vara ovana)
Plussade imorse! Känns så himla spännande!!!! Får gärna med i FB-grupp har skickat PM
Grattis till er alla som har plussat!
Jag är också gärna med i fb gruppen!! :)
Lägg gärna in mig oxå i fb gruppen:)
Jag plussade idag ???? första barnet för oss. Bf beräknat till 9 augusti, har haft molande värk sen ägglossning. Vill gärna vara med i facebookgruppen ????????
Har pmat alla här som ville gå med i FB gruppen
Hej! Plussade 28/11 ! Hoppar in här i tråden !
Bara jag eller finns det fler som känner en rejäl yrsel då & då? Det var lite så jag upptäckte min graviditet ????
Hej! Plussade 28/11 ! Hoppar in här i tråden !
Bara jag eller finns det fler som känner en rejäl yrsel då & då? Det var lite så jag upptäckte min graviditet ????