Inlägg från: Anonym (Jobbig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbig)

    Stör mig på min man. M

    Stör mig så ofantligt mycket på min man och måste bara få skriva av mig och få ut frustrationen på något sätt.

    Han är så otroligt lat att det knappt är möjligt. Ska ge ett exempel. Igår städade jag hela huset, skurade och lagade sedan mat och diskade efter maten. När jag sen ber honom byta blöja på minsta barnet så suckar han ljudligt så jag ska höra och säger han är trött. Alltså, han har inte lyft ett finger på hela dagen och HAN är trött!? Det ska ALLTID suckas så fort man ber honom om att göra något och gnällas över att han är trött. Jag nattar dessutom om minsta barnet ca varannan timme natten igenom medan han snarkar som en gris i andra änden av rummet.

    Varje gång som jag säger något till någon av barnen så är det som att han genast känner behov av att vara bättre än mig, kan handla om vad dom helst. Han måste alltid vara tvärtemot, vad det än handlar om. Inte nog med det, han framställer sig själv som en hjälte om han gör något i hemmet. Som att han ska ha applåder och medalj om han gör en hushållssyssla, t.ex.

    Detta är bara en bråkdel av allt och jag orkar inte ens skriva mer...

Svar på tråden Stör mig på min man. M