Invandrare och problem
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Flyktingars anhörigas medianinkomst är oerhört låg.
www.dn.se/nyheter/sverige/tio-ar-senare-har-varannan-mindre-an-13-000-i-manaden-1/
Hittar ingen länk nu men har tidigare sett forskning som visar på mkt låg medianinkomst även för arbetskraftsinvandringens anhöriga. Tar du in en manlig diskare är chansen att hans fru är läkare givetvis obefintlig. Tar du in en indisk IT-ingenjör är risken stor att hans fru av kulturella skäl aldrig har eller kommer arbeta.
Vår arbetskraftsinvandring från andra i-länder utanför eu är i princip ovmbefintlig. Men tittar du på högavlönade därifrån har säkert deras respektive ofta en ok inkomst. Det säger sig självt.
Hur känns det som sosse att S sitter i regering med galningarna i C och MP och driver igenom förslag för att göra västvärldens mest generösa invandring ännu mer generös?
Är det värt för dig att dö i en vårdkö för att Sverige ska ge pension och välfärd till människor som aldrig jobbat här?
Förstår du inte varför många sossar går till SD?
Tack det känns bra. Regeringen jobbar med förslag på en hårdare reglering av arbetskraftinvandringen.
Jag noterar att SDs nya samarbetspartner KD med Ebba Busch i spetsen röstade på regeringens linje i frågan.
Jag noterar att SDs nya samarbetspartner KD med Ebba Busch i spetsen röstade på regeringens linje i frågan.
Svara på frågan nu. Regeringen har röstat igenom GENERÖSARE regler för anhöriginvandring relativt nyligen. Du hävdar att de kommer strama åt. Källa på det tack!
Ja regeringen och SD sammarbetaspartner KD med Ebba Busch i spetsen har röstat för att tillåta anhöriginvandring för alternativt skyddsbehövande. Var har jag pratat om att strama åt denna anhöriginvandring?
Här kan du läsa om regeringens och dessa samarbetspartners arbete för att strama åt de mycket liberala regler för arbetskraftsinvandring som infördes av moderaterna, KD och övriga allianspartier.
Här kan du läsa om regeringens och dessa samarbetspartners arbete för att strama åt de mycket liberala regler för arbetskraftsinvandring som infördes av moderaterna, KD och övriga allianspartier.
www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-vill-infora-forsorjningskrav-for-arbetskraftsinvandring
Ja regeringen och SD sammarbetaspartner KD med Ebba Busch i spetsen har röstat för att tillåta anhöriginvandring för alternativt skyddsbehövande. Var har jag pratat om att strama åt denna anhöriginvandring?