• Anonym (Johnny)

    Fleshlite något att ha?

    Funderar på en sexleksak, en Fleshlite som ska kännas som en våt mus. Funkar det?

  • Svar på tråden Fleshlite något att ha?
  • Anonym (Ficklampan)

    Jag är inne på min andra fleshlight.  Den första hade jag fel glidmedel när jag använde vilket materialet inte gillade så den blev klibbig och nästan började luckra upp sig, slängde den och köpte en ny.    

    Jag lägger den i ljummet vatten en stund innan det är dags att använda den, känslan när den är kroppsvarm som en riktig fitta är suverän.  
    Har haft många sköna utlösningar med den, mycket skönare än att runka med handen.   Det enda lite bökiga är att den såklart måste tömmas och göras rent efter användande och sedan få lufttorka innan man sätter ihop den igen och kan gömma undan den.

  • Anonym (H)

    Känslan är faktiskt förvånansvärt autentisk om man använder glidmedel och värmer upp den innan. Ett tips är att använda matolja som man värmer upp och trycker i.

    Jag har dock problem att komma med den.. Vill helst knulla den och inte använda den till att runka mig själv med. Jag klämmer fast den under soffkuddarna å står på knä på golvet och pumpar på nåt fruktansvärt men, kommer inte även fast det känns bra. Ett annat tips är att placera den i en stabil sko. Det ger en bra vinkel men kan fortfarande inte komma utan får runka ur mig som vanligt med handen innan det är färdigt ändå.

    Någon som kan ge mig nåt mer tips?

  • Anonym (Gummi-Gudrun)

    Har ingen flesh-light. min Gummi-Gudrun är mer som ett siliconrör
    med fittmynning typ ..
    Betydligt tajtare än riktiga varan och inte så naturtrogen på det viset.
    Går dock rätt fort att avsluta med den.
    Lägga den i ljummet vatten - den idèn köper jag!
    Förvarar min i en garderob mot en yttervägg .... 
    Om man blir lite spontankåt så ger den då mer en 
    känsla av eskimo-pussy typ ....

  • Anonym (Gör själv)
    Anonym (Gör själv) skrev 2019-12-07 16:33:34 följande:

    Så här kan du tillverka en egen lösfitta kolla länken
    https://invite2sex.blogspot.com/2019/04/gor-en-skon-losfitta-del-2-video.html


    Jag har tillverkat en sådan själv. Istället för chipsburk har jag tagit en plastburk med botten i lämplig storlek. Fyller den med kroppstempererat vatten. Använder kondom och glidmedel under själva akten. känslan är väldigt lik en riktig fitta. Prova gärna. 
  • Anonym (Johnny)

    Efter era roliga inlägg ska jag nog föreslå för frun att skaffa en sån. Lika väl som vi använder dildos på henne och i min bakre del så borde det väl vara okej med en lösfiffi.

    För närvarande har hon underlivsproblem och penetration är uteslutet, så det här kunde vara ett sätt att vara tillsammans utan att det blir obehagligt för henne. 

    Undrar om jag vågar... Men hittills har det ofta varit stimulerande att våga bryta gränser och utmana varandra...

  • Fritz08

    Jag ska hämta ut min flesh-light ikväll

    Nu hoppas jag att hustrun verkligen vill använda den på mig

    Vi brukade använda leksaker på/med varandra förr i tiden och ska nu gemensamt försöka få igång sexlivet igen

  • Fritz08
    Fritz08 skrev 2019-12-12 11:47:02 följande:

    Jag ska hämta ut min flesh-light ikväll

    Nu hoppas jag att hustrun verkligen vill använda den på mig

    Vi brukade använda leksaker på/med varandra förr i tiden och ska nu gemensamt försöka få igång sexlivet igen


    Efter gemensamt ha skrattat när jag öppnade förpackningen så laddade jag lösfittan med glidmedel och hustrun hjälpte till. Hon blev inte ett dugg kåt, men hjälpte mig till orgasm.

    Jag vet inte om jag ska fundera på hennes brist på sexlust?

    Är väl lika bra att vara nöjd !?
  • Anonym (Johnny)
    Fritz08 skrev 2019-12-17 10:59:32 följande:
    Efter gemensamt ha skrattat när jag öppnade förpackningen så laddade jag lösfittan med glidmedel och hustrun hjälpte till. Hon blev inte ett dugg kåt, men hjälpte mig till orgasm.

    Jag vet inte om jag ska fundera på hennes brist på sexlust?

    Är väl lika bra att vara nöjd !?
    Man får vara nöjd om man är belåten.

    Jag frågade min fru om att skaffa en leksak även till mig, men hon svarade inte. Hon har underlivsproblem just nu och är helt ointresserad av sex. Vill inte heller "hjälpa mig", vilket jag har full förståelse för. 

    Men saknar´t...
  • Anonym (Pocket)
    Anonym (Johnny) skrev 2019-12-17 13:57:51 följande:

    Man får vara nöjd om man är belåten.

    Jag frågade min fru om att skaffa en leksak även till mig, men hon svarade inte. Hon har underlivsproblem just nu och är helt ointresserad av sex. Vill inte heller "hjälpa mig", vilket jag har full förståelse för. 

    Men saknar´t...


    Skaffa!! lätt värt det.. Jag har köpt mina på wish för typ en hundring.. Jävligt sköna..

    Kan verkligen rekommendera tenga..

    De är iofs lite dyrare men skönare!
  • Anonym (Johnny)

    Nu har jag fått hem den, efter era rekommendationer. Känns fantastiskt nära orginalet. Lite kall, men man kanske kan värma den. 

    Hoppas få leka med den tillsammans med min fru...

Svar på tråden Fleshlite något att ha?