Missfall och han sticker
Fick missfall i helgen... min partner visar ingen omtanke, inga kramar etc utan sticker. Får höra av andra att han är ute och super... som vanligt
Jag förstår att han är ledsen men gör man så...
Fick missfall i helgen... min partner visar ingen omtanke, inga kramar etc utan sticker. Får höra av andra att han är ute och super... som vanligt
Jag förstår att han är ledsen men gör man så...
Tusen tack för ditt inlägg. Skönt att höra en mans perspektiv.
Mitt ex sa också att han skulle dricka mindre och skärpa sig men det blev samma elände nästan varje helg. Han älskade mig och blev väldigt ledsen när jag lämnade honom men jag var tvungen.
Problemet är att din partner vägrar inse att han har problem. Skulle han vara öppen för att ens gå och prata med någon om er relation ?
Tjej. Vad glad jag är för din skull. Ditt inlägg inger hopp. Jag har försökt så länge att stötta honom och hjälpa honom att sluta men det är bara tomma löften från hans sida. Han super sig full... ångrar sig dagen efter pga att han mår dåligt i sin baksmälla. Lovar dyrt och heligt att ALDRIG dricka igen... till nästa gång. Spelar ingen roll vilken veckodag det är. Han vet hur mycket det sårar mig men inget händer. Denna gången behövde JAG honom och han bara sticker. Han verkar även ha blockat mitt nummer för mina meddelande levereras inte...
Verkar som om ingen av er tjejer är tillsammans med dessa män längre... Som ni alla säger. Ett förhållande handlar om kärlek, omtanke och respekt och de kan inte ge oss det pga sitt beroende... Är bara så chockad idag pga allt som har hänt. Vet innerst inne att jag förtjänar bättre... men det gör ändå ont...
Verkar som om ingen av er tjejer är tillsammans med dessa män längre... Som ni alla säger. Ett förhållande handlar om kärlek, omtanke och respekt och de kan inte ge oss det pga sitt beroende... Är bara så chockad idag pga allt som har hänt. Vet innerst inne att jag förtjänar bättre... men det gör ändå ont...
Ja det är det värsta... Jag är ju fortfarande kär i honom...
Vilken tur att det blev missfall, nu har du möjlighet att frigöra dig från död-vikten i ditt liv och hitta en vettig man att avla dina barn på.
Ja allting har väl en mening
Är bara så chockad och ledsen... vet att jag förtjänar bättre...
Att bli lämnad efter ett missfall är bland det värsta jag har varit med om. Han kom inte hem inatt och har blockat mig på mobilen....
Mår skit
Att bli lämnad efter ett missfall är bland det värsta jag har varit med om. Han kom inte hem inatt och har blockat mig på mobilen....
Mår skit