BF augusti 2020 - stannar på FL
Nej, har inte testat några magdroppar! Men tycker det har varit lite bättre nu senaste dagarna, mindre pruttar :P
Vad skönt att det blev bättre med medicin! Jag har ringt amningsmottagningen men de ringer inte upp, ringde igen nu...
Ibland blir han så frustrerad när han ammar och har ammat klart, eller man vet liksom inte om han är riktigt klar, han släpper bröstet men så blir han frustrerad och vill snutta lite mer (fast äter inte) och så kan det hålla på flera varv. Hur går det för dig nu med amningen? Upplever du att det blivit tider när hon ammar eller blir det lite när som helst? Tycker det är svårt att hitta rutiner, ibland ger jag honom bröstet när han är lite skrikig men vet inte om det egentligen är bröstet han vill ha. Inte lätt att tyda de små liven!
Har testat liggamma men får inte riktigt till det så att det blir bekvämt. Har ganska små bröst, det känns som att det gör det lite svårare. Har du testat?
Ja ammar så suger hon ett tag för att sedan bli jättearg. Fattar aldrig varför. Hört nåt från mottagningen mer? Nu känns brösten mkt bättre så amningen går framåt ändå haha... hon ammar lite när som helst just nu. Ibland tröstar jag oxå med bröstet fast ja inte har nån aning om ifall hon är hungrig. Jag tycker det är svårt att tyda deras signaler! Ammar du mkt på natten?