• Jooosen

BF augusti 2020 - stannar på FL

liloma skrev 2020-03-21 13:51:01 följande:

Kanske skönt ändå att få jobba lite kortare dagar nu som gravid, om man nu ska se nåt positivt iaf...Hoppas det löser sig och att inte allt det här blir ännu värre, vaknade härom natten och fick ångest för vilken värld barnet kommer växa upp i om allt det här fortsätter och blir värre!

Ja min sambo kommer också vara utanför och vänta hehe, och vara med på FaceTime :p

Haha ja men jag försöker tänka så ändå :). Tänker oxå på det. Min bästa vän födde barn igårkväll o sambon fick åka hem direkt efter förlossningen. Så jävla tråkigt! Ja man får försöka med FaceTime... säkert svårt o se något men alltid nåt
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Jooosen
    MsSuzyLee skrev 2020-03-22 08:55:19 följande:

Men det är ju helt sjukt! Vad är det frågan om? Jag blir förbannad. Vad är vitsen med att skicka hem någon som redan varit där i flera timmar?

Ja men precis!! Blir oxå förbannad. O hon måste förmodligen ligga kvar några dagar pga kateter osv. Ensam med bebisen. Så galet !!
  • Jooosen

RUL gjort imorse! Allt såg toppen ut! Så himla underbart. Sambon va med via film.. lite galet. Fick massa bilder o filmer gratis iallafall. Alltid något. Vi öppnade pappret tillsammans efteråt hemma. I augusti kommer en liten flicka :D

• Jooosen
    MsSuzyLee skrev 2020-04-01 18:54:59 följande:

Rul igår och allt såg bra ut! :D puh! Fick en lapp som vi öppnade i bilen (fick nej till att ha med pojkvännen på telefon...) och därpå stod det FLICKA.

Ååh stort grattis!! Vad bra att allt såg fint ut. När är ditt bf nu igen? Jäklar va ja känner sparkar nu. Och ser. Så coolt.
  • Jooosen
    liloma skrev 2020-04-02 08:55:51 följande:

Vad kul! Känner också mer och mer hela tiden. Kan din sambo också känna?

Aah han har oxå känt litegrann :D din då?
  • Jooosen

Har ni börjat spåna på namn? Så himla svårt!! Så ska man ju bra överens oxå haha.... känns som vi kommer bestämma helt när bebben är ute iallafall! Börja känna mig riktigt tung o klumpig. Ökar väldigt lätt i vikt under denna graviditet även fast ja tränar massa o äter bra. Undrar om det beror på att ja slutade snusa när jag plussade. Hur känner ni med det? Glad påsk!

• Jooosen
    liloma skrev 2020-04-16 10:43:35 följande:

Ni som bor i sthlm, har ni bestämt var ni vill föda? Väljer lite mellan sös och Huddinge... sen vet man ju ändå inte var man hamnar i slutändan så det kanske inte spelar så stor roll egentligen :p

Halloj! Ja vi har valt BB Stockholm som ligger bredvid Danderyds sjukhus. Så är det fullt där så finns det förhoppningsvis plats på DS. Bor i norrort så är närmast. Vilken sida bor ni på?
  • Jooosen
    liloma skrev 2020-04-16 11:09:35 följande:

Bor på södra sidan just närmast sös, men troligtvis ska vi flytta och då blir det ungefär lika långt till både SÖS och Huddinge. Kan inte bestämma mig haha

Hur mår du nu? :)

Haha nej det är det svårt!! Men tror inte det spelar så stor roll egentligen. Jag mår bra. Jobbar bara 16h/vecka men tycker faktiskt det är skönt! Dock blev ja uppsagd men kontraktet går ut i augusti så det är ändå okej. Ja försöker träna några gånger i veckan medans man orkar :p!! Hur mår du?
  • Jooosen

Mår oxå rätt bra! Går in i vecka 26 idag. Upp 10 kilo men börjat stanna av lite senaste veckorna. Kissar 100 ggr per natt och börjar få lite ont i höfter osv. Försöker träna o gå promenader fortf iallafall. Har ni börjat tänka mycket på förlossningen? Nervösa? Är faktiskt ganska trött på att vara gravid fast ja längtat efter detta i typ 3 år haha! Kram på er

• Jooosen

Juste: hur mkt känner ni era bebisar? Vår sparkar typ 24/7. Verkligen konstant. Är första barnet så har egentligen inget o jämföra med haha ..

Svar på tråden BF augusti 2020 - stannar på FL