• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-17 21:22:08 följande:
    Esmeralda på Torpet är 1000 gånger mer negativ än Simon.
    Simon är även bitter, han har ju till och med sagt det själv.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-02-17 22:33:13 följande:
    Just nu är Johanna min favorit. Det kan ändras, men just nu i alla fall.
    Min också, gillar Sofie med.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-18 17:16:21 följande:
    Nu har jag sett Torpet, ska inte spoila men så mycket jag säga att snart spyr jag på Esmeralda.
    Har sett Farmen också men är tyst tills vidare. Tyst
    Har inte sett Torpet men är inte förvånad över Esmeralda.
  • Johannus

Efter en väldigt jobbig dag med flytten och totalt sönder värkt kropp så har jag nu äntligen sett Farmen och Torpet.

Händer inte speciellt på Farmen där alla får jobba med sina egna uppgifter. Ok breven var trevligt att dem fick.

Undrar om Jens skiter i att dreja vilket gör att dem kanske inte får uppgifterna godkända.

Hoppas ni nu sett Torpet eller ska jag låta bli att säga nått?

• Grande Rock
    Johannus skrev 2020-02-18 21:28:13 följande:

Efter en väldigt jobbig dag med flytten och totalt sönder värkt kropp så har jag nu äntligen sett Farmen och Torpet.

Händer inte speciellt på Farmen där alla får jobba med sina egna uppgifter. Ok breven var trevligt att dem fick.

Undrar om Jens skiter i att dreja vilket gör att dem kanske inte får uppgifterna godkända.

Hoppas ni nu sett Torpet eller ska jag låta bli att säga nått?

för personliga uppdrag borde det rimligtvis vara personliga belöningar. Det får väl ses som en kvalificerad gissning att det blir auktion fram mot slutet på veckan.
    Att tro är att inte veta
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-02-18 21:36:25 följande:
    för personliga uppdrag borde det rimligtvis vara personliga belöningar. Det får väl ses som en kvalificerad gissning att det blir auktion fram mot slutet på veckan.
    Det hoppas jag med att det blir personliga belöningar och kan väl hända att dem får en till auktion eftersom den som dem hade så var det bara Haroon som fick plocka varor för pengarna dem fick.

Ellenor är duktig på att både sticka, virka, och brodera, men jag hr inte sett henne dreja. Däremot håller hon på att göra en vad jag tror är en fruktkorg av luffar tråden.

Det ska bli kul och se vad alla gjort för i brodering verkar alla vara med.
  • Grande Rock
    Johannus skrev 2020-02-18 21:58:10 följande:
    Det hoppas jag med att det blir personliga belöningar och kan väl hända att dem får en till auktion eftersom den som dem hade så var det bara Haroon som fick plocka varor för pengarna dem fick.

Ellenor är duktig på att både sticka, virka, och brodera, men jag hr inte sett henne dreja. Däremot håller hon på att göra en vad jag tror är en fruktkorg av luffar tråden.

Det ska bli kul och se vad alla gjort för i brodering verkar alla vara med.
    det du pratar om benämndes marknad, inte auktion
    Att tro är att inte veta
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-02-18 22:00:25 följande:
    det du pratar om benämndes marknad, inte auktion
    Ok...Förlåt om jag blandade 
  • Beccus
    Grande Rock skrev 2020-02-18 21:36:25 följande:

Men sa inte vincent nåt om att det blir personliga belöningar när han presenterade uppdragen? Eller hörde jag fel?