• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-02-23 20:49:14 följande:

När har Jens hackat på Simon

Han har inte gjort nåt annat än att gnälla på Simon. Jens attityd är inte ett dugg bättre än simons gnäll, men känner man sig inte välkommen bland alla andra så blir man gnällig. Jens tror att han är bättre än allihop, att farmen inte funkar alls utan honom. Det är den känslan jag får jag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-23 20:48:29 följande:
    Jen skrävlar men att påstå att han mobbar är fel. Jens är omtyckt av resten av gänget
    Jens har tvingat att bli omtyckt av dem andra för han har ju kört pakt hela tiden och haft dessa andra som sitt skydd...Feg tycker jag han är STOR I ORDEN, men väldigt liten på jorden.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-23 20:48:30 följande:
    Jag känner precis som dig. Det är mycket man inte ser, men känslan jag har fått är att simon aldrig har varit välkommen från början. Tycker oxå det liknar mobbning mot honom.
    Om Simon åker hem idag, vem ska bli Jens hackkyckling sen? Om Jens åker hem kanske Simon kan slappna av mer, dom andra har ingen annan dom måste följa efter utan kan börja tänka själva och ta egna beslut.
    Gillade Jens från början, men han är ingen jag vill se i final längre. Han är ingen Gud, hoppas han åker ut ikväll.
    Precis så känner jag med Jen är ingen Gud som han själv tror att han är.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 21:02:02 följande:
    Jens har tvingat att bli omtyckt av dem andra för han har ju kört pakt hela tiden och haft dessa andra som sitt skydd...Feg tycker jag han är STOR I ORDEN, men väldigt liten på jorden.
    Det går inte att tvinga någon till det, Jens är inte min favorit. Förstår besvikelsen
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-02-23 20:58:49 följande:
    Han har inte gjort nåt annat än att gnälla på Simon. Jens attityd är inte ett dugg bättre än simons gnäll, men känner man sig inte välkommen bland alla andra så blir man gnällig. Jens tror att han är bättre än allihop, att farmen inte funkar alls utan honom. Det är den känslan jag får jag.
    Simon var inte omtyckt av de andra, det är ju knappast Jens fel
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-02-23 21:08:21 följande:

Simon var inte omtyckt av de andra, det är ju knappast Jens fel

Simons gnäll tycker inte jag är ok heller, men min känsla är att han har varit i skottlinjen sen dag ett, han har inte varit välkommen i gruppen, han vill inte pakta. Han har varit utanför. Jens paktar. Alla som vill vara kvar måste göra som han säger, annars åker dom ut. Vill man vara med så måste man göra som Jens säger, annars ligger man risigt till. Inte ok nånstans, liknar en mobbares beteende väldigt mycket.