• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Grande Rock skrev 2020-02-23 20:39:44 följande:
    Har svårt att förlika mig med vuxna män som väljer att vända skärmmössan bakåt, sådant slutade normala män med i moppeåldern.
    Riltiga män gnäller inte som barn
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 20:44:31 följande:
    Det är deltagarna som ställt Simon åt sidan. 
    Det hgar dom inte, han har ställt sig utanför
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 20:45:39 följande:
    Därför att Simon är ingen mobbare....Jens är en stormobbare
    Trams, tycker du att Simons beteende är okej
  • Nandez

Jen skrävlar men att påstå att han mobbar är fel. Jens är omtyckt av resten av gänget

• Beccus
    Johannus skrev 2020-02-23 20:31:12 följande:

Jag förstår att Sion är gnällig eftersom alla vill ha ut honom hela tiden, det är mobbning och jag känner mig själv i han då jag har varit mobbad hela livet.

Ni som inte varit mobbade kan inte känna hans innersta känslor.

Jag känner precis som dig. Det är mycket man inte ser, men känslan jag har fått är att simon aldrig har varit välkommen från början. Tycker oxå det liknar mobbning mot honom.

Om Simon åker hem idag, vem ska bli Jens hackkyckling sen? Om Jens åker hem kanske Simon kan slappna av mer, dom andra har ingen annan dom måste följa efter utan kan börja tänka själva och ta egna beslut.

Gillade Jens från början, men han är ingen jag vill se i final längre. Han är ingen Gud, hoppas han åker ut ikväll.
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-02-23 20:48:30 följande:
    Jag känner precis som dig. Det är mycket man inte ser, men känslan jag har fått är att simon aldrig har varit välkommen från början. Tycker oxå det liknar mobbning mot honom.
    Om Simon åker hem idag, vem ska bli Jens hackkyckling sen? Om Jens åker hem kanske Simon kan slappna av mer, dom andra har ingen annan dom måste följa efter utan kan börja tänka själva och ta egna beslut.
    Gillade Jens från början, men han är ingen jag vill se i final längre. Han är ingen Gud, hoppas han åker ut ikväll.
    När har Jens hackat på Simon
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-23 20:46:38 följande:
    Det hgar dom inte, han har ställt sig utanför
    Du hörde väl vad Simon sa före innan han valde Jens....eller så gjorde du inte det.

Simon visar att han inte är en fegis heller då han valde Jens som alla andra förutom Fredrik avgudar , men jag önskar att Jens faller på målsnöret om inte innan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-23 20:47:17 följande:
    Trams, tycker du att Simons beteende är okej
    Mer ok än Jens beteende.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 20:49:14 följande:
    Du hörde väl vad Simon sa före innan han valde Jens....eller så gjorde du inte det.

Simon visar att han inte är en fegis heller då han valde Jens som alla andra förutom Fredrik avgudar , men jag önskar att Jens faller på målsnöret om inte innan.
    Simon tramsar, inget duger åt honom
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 20:50:01 följande:
    Mer ok än Jens beteende.
    Jens har inte varit medvetet taskig mot någon.