• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • lövet2
    BeautifulLiz skrev 2020-02-22 09:07:42 följande:
    Har också tänkt på det, utöver dessa två så har ju tre lämnat också.

Vad är det för urval de eg gjort i år?

Jag har inte sett Farmen på många år, är det vanligt med avhopp? Har någon diskats för fusk tidigare?
    Det är avhopp varje år. Minst 2-3 stycken. Folk har skickats hem tidigare för regelbrott. En klippte till en annan tävlande och blev hemskickad. En trakasserade någon och i fjol minns jag att det var en som körde med sexuella trakasserier. Den här bondepraktikan är en bagatell i sammanhanget.

Årets urval var ganska bra, tycker jag. Det har varit så himla bråkigt tidigare; mycket mobbing och folk som skrikit och svurit åt andra för minsta lilla.
  • BeautifulLiz
    lövet2 skrev 2020-02-22 12:54:17 följande:

Det är avhopp varje år. Minst 2-3 stycken. Folk har skickats hem tidigare för regelbrott. En klippte till en annan tävlande och blev hemskickad. En trakasserade någon och i fjol minns jag att det var en som körde med sexuella trakasserier. Den här bondepraktikan är en bagatell i sammanhanget.

Årets urval var ganska bra, tycker jag. Det har varit så himla bråkigt tidigare; mycket mobbing och folk som skrikit och svurit åt andra för minsta lilla.

Ok, jag har inte sett sedan "Farmen-Benny" vann och det är ganska länge sedan.

Men nu har jag blivit biten så nu kommer jag fortsätta.
  • Johannus

Farmen börjar snart.

Undrar ni vem Simon väljer som andre kämpe. Jag har funderat, men kommer inte på någon, men jag hoppas att han vinner över den han väljer.

Sen är frågan om någon åker ut denna gång då två har fått lämna på grund av regelbrott.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-02-23 19:55:15 följande:
    Farmen börjar snart.

Undrar ni vem Simon väljer som andre kämpe. Jag har funderat, men kommer inte på någon, men jag hoppas att han vinner över den han väljer.

Sen är frågan om någon åker ut denna gång då två har fått lämna på grund av regelbrott.
    Tror nog att någon åker ut.