• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Grande Rock skrev 2020-01-20 21:24:39 följande:
    nytt upplägg, förloraren i tinget åker hem.
    Ja, så är det.
  • Nandez
    Grande Rock skrev 2020-01-20 21:44:23 följande:
    Det är kampen med "gårdskämpen" som avgör vilka som är på Torpet repektive Farmen.

Sen kan det säkert bli så att det blir en och annan twist på det hela om folk fortsätter hoppa av utan att förlora i Tinget.
    Ja, det brukar bli någon twist mellan varven.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-01-20 21:47:42 följande:
    Jag tycker också att Momma har vuxit. Efter första avsnittet tyckte jag han var en idiot. Dåliga skämt och korkade uttalanden. Sedan dess har han blivit mer normal.

Jag har knappt lärt mig några namn, men jag gillar den där mannen som ska göra ostar i veckan.
    Du har en poäng.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 22:13:45 följande:
    Har Farmen Gårdskämpe varje vecka?

Ja folk kommer nog även denna säsong och lämna frivilligt....2 har redan gjort det. Ju längre tiden går desto tröttare blir en del och väljer att gå.
    Vet inte hur ofta gårdskamperna är.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 22:17:05 följande:
    Jag tycker att han är en spexare och gör sig märkvärdigare än han är. Det är väl ändå det andra som gör att uppdragen lyckas.

Han som är i köket får man inget grepp om då han är gömd så gott som hela tiden.

Tyckte om (Norrland) Jens, men han verkar också lite för Kaxig.

Som jag hit in tills gillar bäst är Simon på Torpet.
    Tyckte att Simon var lite väl gnällig och negativ sist.
  • Johannus

Har nu hunnit se både Farmen och Torpet på Play då jag kommer hem sent.

Tycker det är stiltje på Farmen. Det enda man hör är Mommas planer för allt och alla. Pakter hit och pakter dit. 
    Hoppas att den som åker ut nu på söndag väljer en Storbonde som sätter Momma till förste kämpe. Även om jag vill ha ut bagarn också.

Ja Jens har blivit alldeles för kaxig nu, men jag hoppas han lugnar ner sig annars är han inte min favorit.

PÅ Torpet verkar alla trivas och Simon vann deras kamp och har möjlighet att komma tillbaka till Farmen. Man får se vem han får tävla mot, men jag tror att Simon vinner.

Jag tycker inte Simon är gnällig. Bara att han vill vara med och tävla som alla andra som är med.

• lövet2

Ja, Momma har blivit slö. Bagarn har jag inte gillat ens från start.

Jag är inte så engagerad i vem som blir Gårdskämpe, eftersom förloraren inte åker ut. Mer bekymrad är jag över Förstakämpen. Hoppas nästan det blir Anette.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-01-21 21:00:39 följande:
    Har nu hunnit se både Farmen och Torpet på Play då jag kommer hem sent.

Tycker det är stiltje på Farmen. Det enda man hör är Mommas planer för allt och alla. Pakter hit och pakter dit. 
    Hoppas att den som åker ut nu på söndag väljer en Storbonde som sätter Momma till förste kämpe. Även om jag vill ha ut bagarn också.

Ja Jens har blivit alldeles för kaxig nu, men jag hoppas han lugnar ner sig annars är han inte min favorit.

PÅ Torpet verkar alla trivas och Simon vann deras kamp och har möjlighet att komma tillbaka till Farmen. Man får se vem han får tävla mot, men jag tror att Simon vinner.

Jag tycker inte Simon är gnällig. Bara att han vill vara med och tävla som alla andra som är med.
    Ja, mycket paktande är det.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-01-21 22:48:51 följande:
    Ja, Momma har blivit slö. Bagarn har jag inte gillat ens från start.

Jag är inte så engagerad i vem som blir Gårdskämpe, eftersom förloraren inte åker ut. Mer bekymrad är jag över Förstakämpen. Hoppas nästan det blir Anette.
    Ja,  Anette får gärna bli förstekämpe.
Svar på tråden Farmen 2020