• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-20 19:37:04 följande:
    Oj, Momma storbonde igen
    Hade inte önskat att Momma hade blivit storbonde...nä. Det end han tänker på är att pakta och se till att alla tjejer åker ut.

Väldigt underligt val av Torparna att ta dessa två tjejer dit, men vem vet dem kan komma tillbaka till Torpet. Hoppas även att Simon kommer tillbaka till Farmen. 
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2020-01-20 19:43:34 följande:
    Nu känner ju inte jag till allas personligheter så bra än men om det är någon som har vuxit i mina ögon så är det Momma.
    Han är både duktig och ödmjuk o leder gruppen bra. Det trodde jag verkligen inte när han blev storbonde första gången. Min syster o jag höll på att skratta ihjäl oss igår när han sa om Vincent - Han är jätteäcklig! Hahaha, han menade förstås att det va läskigt att gå runt med Vincent för att han inte säger nåt. Hahaha, han är jätteäcklig, :)))))
    Jag tror att han kommer att misslyckas denna gång som storbonde....Han tror nog mer om sig än han är.

Nå vi ser vilka uppgifter han får att fajtas med
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2020-01-20 19:43:34 följande:
    Nu känner ju inte jag till allas personligheter så bra än men om det är någon som har vuxit i mina ögon så är det Momma.
    Han är både duktig och ödmjuk o leder gruppen bra. Det trodde jag verkligen inte när han blev storbonde första gången. Min syster o jag höll på att skratta ihjäl oss igår när han sa om Vincent - Han är jätteäcklig! Hahaha, han menade förstås att det va läskigt att gå runt med Vincent för att han inte säger nåt. Hahaha, han är jätteäcklig, :)))))
    Ja, han skötte sig bra.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 19:44:41 följande:
    Hade inte önskat att Momma hade blivit storbonde...nä. Det end han tänker på är att pakta och se till att alla tjejer åker ut.

Väldigt underligt val av Torparna att ta dessa två tjejer dit, men vem vet dem kan komma tillbaka till Torpet. Hoppas även att Simon kommer tillbaka till Farmen. 
    Det hade varit roligt med en annan storbonde.
  • Johannus

Bagaren nästa gnällgubbe....:)

Tris att Momma inte litar på Anette i köket. Någon måste hjälpa karln som står i köket och ska göra både mat och uppgifter.

Hoppas tjejerna åter kan visa att dem klarar uppgifterna lika bra som grabbarna...

• Johannus
    Nandez skrev 2020-01-20 19:55:17 följande:
    Kul med ankor
    Hade också tyckt att det var kul med ankor.

Uppdragen är stora så man får se om dem klarar denna gång.
Svar på tråden Farmen 2020