• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus

Jag fattar mig inte på Torpet.....Två kommer i alla 4 ska tävla mot varann. När kommer de som förlorade tinget alltså Patrik?

Trodde att det skulle vara så att den som förlorar i tinget kämpar mot en av det 4 i Torpet. Och den som är sist kvar på Torpet efter lång tid får sin andra chans i Farmen.
    Var det inte så förra året. Helt nytt upplägg för Torpet.

• Grande Rock
    Johannus skrev 2020-01-20 21:08:51 följande:

Jag fattar mig inte på Torpet.....Två kommer i alla 4 ska tävla mot varann. När kommer de som förlorade tinget alltså Patrik?

Trodde att det skulle vara så att den som förlorar i tinget kämpar mot en av det 4 i Torpet. Och den som är sist kvar på Torpet efter lång tid får sin andra chans i Farmen.

nytt upplägg, förloraren i tinget åker hem.
    Att tro är att inte veta
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-01-20 21:24:39 följande:
    nytt upplägg, förloraren i tinget åker hem.
    Ok...Då kommer Torparna hela tiden välja någon från Farmen dit eftersom eller?
  • Grande Rock
    Johannus skrev 2020-01-20 21:27:47 följande:
    Ok...Då kommer Torparna hela tiden välja någon från Farmen dit eftersom eller?
    Det är kampen med "gårdskämpen" som avgör vilka som är på Torpet repektive Farmen.

Sen kan det säkert bli så att det blir en och annan twist på det hela om folk fortsätter hoppa av utan att förlora i Tinget.
    Att tro är att inte veta
  • lövet2

Jag tycker också att Momma har vuxit. Efter första avsnittet tyckte jag han var en idiot. Dåliga skämt och korkade uttalanden. Sedan dess har han blivit mer normal.

Jag har knappt lärt mig några namn, men jag gillar den där mannen som ska göra ostar i veckan.

• Johannus
    Grande Rock skrev 2020-01-20 21:44:23 följande:
    Det är kampen med "gårdskämpen" som avgör vilka som är på Torpet repektive Farmen.

Sen kan det säkert bli så att det blir en och annan twist på det hela om folk fortsätter hoppa av utan att förlora i Tinget.
    Har Farmen Gårdskämpe varje vecka?

Ja folk kommer nog även denna säsong och lämna frivilligt....2 har redan gjort det. Ju längre tiden går desto tröttare blir en del och väljer att gå.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-01-20 21:47:42 följande:
    Jag tycker också att Momma har vuxit. Efter första avsnittet tyckte jag han var en idiot. Dåliga skämt och korkade uttalanden. Sedan dess har han blivit mer normal.

Jag har knappt lärt mig några namn, men jag gillar den där mannen som ska göra ostar i veckan.
    Jag tycker att han är en spexare och gör sig märkvärdigare än han är. Det är väl ändå det andra som gör att uppdragen lyckas.

Han som är i köket får man inget grepp om då han är gömd så gott som hela tiden.

Tyckte om (Norrland) Jens, men han verkar också lite för Kaxig.

Som jag hit in tills gillar bäst är Simon på Torpet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 19:59:37 följande:
    Bagaren nästa gnällgubbe....:)

Tris att Momma inte litar på Anette i köket. Någon måste hjälpa karln som står i köket och ska göra både mat och uppgifter.

Hoppas tjejerna åter kan visa att dem klarar uppgifterna lika bra som grabbarna...
    Vi får hoppas det.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 20:09:58 följande:
    Hade också tyckt att det var kul med ankor.

Uppdragen är stora så man får se om dem klarar denna gång.
    Vi får hoppas att dom klarar dom.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-20 21:08:51 följande:

Det verkar som om gårdskämparna kommer till torpet. I tinget så åker man ut verkar det som.
Svar på tråden Farmen 2020