Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Hon kanske väljer Jens
Det var spännande i dag! Jag är väldigt nöjd med att Eleonora klarade sig ett tag till. Jag tror hon behövs!
Jens olycka var läskig. Undrar vad kon hade för problem egentligen? Hur som helst, så hoppas jag att inte Jens försöker spela för mycket macho så han får bestående skada på handen. Hoppas han har vett nog att vila den!
Förstår inte riktigt vad ni ser i Jens. Tycker mest han verkar överdriven och självgod, lite som en karikatyr på en norrlänning.
Förstår inte riktigt vad ni ser i Jens. Tycker mest han verkar överdriven och självgod, lite som en karikatyr på en norrlänning.
Nej jag tror inte Anette väljer Jens?.Eftersom hon sa när hon skrev brevet att personen varit duktig på uppgifterna och även i köket. Det blir köksmästaren Haroon tror jag.
Sköönt i alla fall att det inte blir Momma då han inte kan nått om Farmarliv, vare sig om djuren, byggander eller hur man för ett farmarliv. Han har bara haft tur att det som medverkar har varit duktiga på alla uppgifter...Det är inte på grund av att Momma har varit storbonde.
Jag hoppas att den som blir storbonde nästa vecka ser till att Momma börjar jobba och inte sover bort hela dagarna.
Om jag hade varit han när Wincent kom till gården och jag låg och sov hade jag skämts som 17 av det.
Konstigt att alla accepterar att vissa glider på räkmacka genom programmet.