• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-01-27 20:47:23 följande:

Momma kommer att försöka glida på en räkmacka och spira pakter med alla. Han tror att han kommer att gå längt på grund av att han gjort så bra pakter.....Sånt gillar inte jag.

Nä, det gillar inte jag heller. Andra har kommit långt på det, Momma kanske tror att han kan det med om han sett tidigare säsonger. Hoppas bubblan spricker snart
  • Johannus

Torpet ja undrar verkligen om inte Mergim kommer snart att går ur programmet för han verkar inte alls trivas där. Om han förlorar gårdskapmen så kommer han nog lämna.

Simon varför är han så rädd för kryp? Jag förstår att man är rädd för ormar, men spindlar och små kryp är inte farliga. Hoppas att Simon orkar kämpe vidare och komma tillbaka till Farmen.

Om någon borde vara i Torpet så är det Bagarn och Momma…..

• Johannus
    Beccus skrev 2020-01-27 19:59:58 följande:
    Han är aldrig nöjd. Allt är fel, om han själv inte har gjort det och inga uppdrag är bra. Gnällgubbar drar ner stämningen

Men ska Momma fortsätta att bara sova? Trodde han att detta var nån semester?
    Håller med dig. Man önskar att Wincent skulle ta i med hårda ord och säga åt Momma att om han bara tänkt sig att sova igenom programmet så bör han lämna självmant.

Fattar inte att det andra inte sätter Momma att jobba, mjölka kor, laga mat med mera....Jag skulle inte acceptera som deltagare att en bara sover.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-01-27 20:53:21 följande:
    Nä, det gillar inte jag heller. Andra har kommit långt på det, Momma kanske tror att han kan det med om han sett tidigare säsonger. Hoppas bubblan spricker snart
    Precis bubblan måste spricka.
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-01-27 19:59:58 följande:
    Han är aldrig nöjd. Allt är fel, om han själv inte har gjort det och inga uppdrag är bra. Gnällgubbar drar ner stämningen

Men ska Momma fortsätta att bara sova? Trodde han att detta var nån semester?
    Ja, han gnäller allt för mycket.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-27 20:43:21 följande:
    Som jag sa när Anette åkte ut så kommer hon att välja Haroon...så blev det.
    Det var ganska givet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-27 20:44:25 följande:
    Verkligen, men han ska tycker jag själv bestämma vem som blir gårds kämpe och vem som ska bli förste kämpe.
    Det tycker jag också.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-27 20:47:23 följande:
    Momma kommer att försöka glida på en räkmacka och spira pakter med alla. Han tror att han kommer att gå längt på grund av att han gjort så bra pakter.....Sånt gillar inte jag.
    Man har paktat i alla tider. Haroon och Anette har nog också paktat.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-27 20:50:26 följande:
    Jag tror att alla deltagarna som är kvar kommer att gnälla på Haroon som storbonde, men det är han som är det nu och låt han vara det. Tror inte någon som blir vald till storbonde är den andre bättre.

Få se hur det går för dem som står i köket. Tycker nästan synd om att dem valde att laga maten. Men på sätt och vis så är det bra att alla får prova på det olik stationerna.
    Tror att Haroon inte är en bra storbonde.
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-01-27 20:53:21 följande:
    Det har alltid funnits pakter, det är nog en del av spelet.
Svar på tråden Farmen 2020