• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-28 19:48:39 följande:
    Elionor skadad
    Undra om Elionor fick åka till sjukhus och se om såret...Det framkom inte.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-28 19:52:28 följande:
    Håller med att Haroon ska välja kämpe
    Ja han ska själv välja kämpe och jag kan då inte komma på vem han kommer att välja som gårdskämpe. För Haroon verka gilla alla vad han säger.

Nå skit samma bara Simon vinner gårdskampen och får komma till Farmen det är min önskan.
    Förresten så hoppas jag att Haroon väljer Bagarn och att bagarn åker till Torpet....Då lär det bli liv på Torpet och kanse en eller två väljer att gå hem självmant.
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-01-28 21:03:44 följande:

Ja han ska själv välja kämpe och jag kan då inte komma på vem han kommer att välja som gårdskämpe. För Haroon verka gilla alla vad han säger.

Nå skit samma bara Simon vinner gårdskampen och får komma till Farmen det är min önskan.

Förresten så hoppas jag att Haroon väljer Bagarn och att bagarn åker till Torpet....Då lär det bli liv på Torpet och kanse en eller två väljer att gå hem självmant.

Bagarn får gärna åka hem för min del. Kommer inte att sakna honom alls
  • BeautifulLiz

Jag tycker det var taskigt av Haroon att skicka iväg Fredrik.
    Haroon är gullig och mysig, men för svag och påverkbar för att vara storbonde.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-01-28 20:55:15 följande:
    Jag tycker inte Simon är negativ och gnällig för i så fall är Mergim lika gnällig och negativ. Mergim gnäller om att han har varig längst på Torpet och att han måste få komma tillbaka till Farmen, men förlorar man tävlingarna så kommer man inte tillbaka.
    Gnäller gör dom flesta på farmen men tycker att Simon är negativ och lite bitter ibland.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-28 20:57:48 följande:
    Blev lite förvånad när jag så en av tjejerna på Torpet ge mat till katterna....En papperspåse med kattfoder. PÅ 1800-1900 talet fanns inte kattfoder då åt katterna det rester som blev kvar av maten folket åt. Plus möss och fåglar.

Jag har haft en katt på -70 talet som fiskade själv. Hon kom hem en dag med en gädda :)
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-28 21:00:36 följande:
    Undra om Elionor fick åka till sjukhus och se om såret...Det framkom inte.
    Ingen aning om hon gjorde det.
  • Nandez
    Beccus skrev 2020-01-29 13:15:05 följande:
    Bagarn får gärna åka hem för min del. Kommer inte att sakna honom alls
    Jag skulle inte heller sakna honom.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-28 21:03:44 följande:

Det är svårt att veta vem han väljer.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 15:21:37 följande:
    Jag tycker det var taskigt av Haroon att skicka iväg Fredrik.
    Haroon är gullig och mysig, men för svag och påverkbar för att vara storbonde.
    Ja, han verkar vara det.
Svar på tråden Farmen 2020