• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-01-29 22:36:11 följande:
    Jag tittat också på play både Farmen och Torpet då jag fortfarande jobbar kl:19.30.

Vad tyckte du om kvällen Torpet? Tyckte nästan synd om Vincent när ha brakade i backen för att dem byggt för svaga stolar....Trodde inte att han skulle ge belöning, men det gjorde han....Förstår att alla var glada för den goda maten dem fick.

Blev lite frågetecken då det läste ett brev i slutet av programmet att 2 skulle åka ut för gott...Undra vad som menades med det? Nå vi får se i morgon.
    Så, nu har jag också tittat. 

Faktiskt tyckte jag nog inte att de förtjänat belöningen, särskilt inte som de skrattade åt Wincent när stolen brakade. 
    Jag gillar Wincent, nästan lika mycket som Gutta och det vill inte säga lite.

Det blir säkert någon tävling som slår ut en kille och en tjej. Isåfall hoppas jag att Fredrik blir kvar. Av tjejerna... spelar mindre roll men måste jag välja så väljer jag Erika. 
    Johannus skrev 2020-01-29 22:45:36 följande:
    Oj visste inte att du sett kvällens Torpet Gråter Ber om ursäkt om jag berättade mer än du ville veta.

Äsch, jag får skylla mig själv. Ingen fara!
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 23:08:52 följande:
    Så, nu har jag också tittat. 

Faktiskt tyckte jag nog inte att de förtjänat belöningen, särskilt inte som de skrattade åt Wincent när stolen brakade. 
    Jag gillar Wincent, nästan lika mycket som Gutta och det vill inte säga lite.

Det blir säkert någon tävling som slår ut en kille och en tjej. Isåfall hoppas jag att Fredrik blir kvar. Av tjejerna... spelar mindre roll men måste jag välja så väljer jag Erika. 

Äsch, jag får skylla mig själv. Ingen fara!
    Håller med att det var pinsamt av dem att skratta så åt när Wincent brakade i backen. Gillar också Wincent, men saknar goa Gutta.

Det kan vara så att en av killarna och en av tjejerna åker ut. Fredrik vill jag också ha kvar, men vem av tjejerna spelar ingen roll för båda verkar trevliga.

Tro att om två åker ut nästa gång då kommer det att komma två nya från Farmen och då hoppas jag verkligen det blir Momma och Haroon eller Momma och Bagaren.
  • Johannus

Jaha ja...Haroon valde Jens till förste kämpe för att han tyckte att han är ett hot mot honom själv. 
    Absolut är Jens ett hot i styrka och kanske teknik, men vem säger att han är ett hot i kunskap?

Hoppas bara att Jens väljer Momma och ser till att Momma åker ut. Tror inte att Momma klarar vare sig styrkan eller kunskapen så mycket som han sover bort tiden har han inte hunnit läsa nåt.

• Prickigt block
    Tornhöken skrev 2020-01-30 16:03:47 följande:

Synd att Adam klarade sig kvar

Vem är Adam?
  • Johannus
    Prickigt block skrev 2020-01-30 20:33:09 följande:
    Vem är Adam?
    Personen som håller på med denna Adam borde trådstartaren plocka bort.

Tror det är någon som vill bråka.
  • Prickigt block
    Johannus skrev 2020-01-30 20:58:31 följande:
    Personen som håller på med denna Adam borde trådstartaren plocka bort.

Tror det är någon som vill bråka.
    Ok, bäst att ignorera alltså.
  • Prickigt block
    Johannus skrev 2020-01-30 20:28:37 följande:

Jaha ja...Haroon valde Jens till förste kämpe för att han tyckte att han är ett hot mot honom själv. 
    Absolut är Jens ett hot i styrka och kanske teknik, men vem säger att han är ett hot i kunskap?

Hoppas bara att Jens väljer Momma och ser till att Momma åker ut. Tror inte att Momma klarar vare sig styrkan eller kunskapen så mycket som han sover bort tiden har han inte hunnit läsa nåt.

Haroon har gjort bort sig, detta kommer han få sota för.

Hoppas också att Jens väljer Momma så den latmasken kan få en returbiljett hem.
  • Johannus
    Prickigt block skrev 2020-01-30 21:01:38 följande:
    Ok, bäst att ignorera alltså.
    Personen har hållit på några dagar så vet inte om det hjälper att ignorera.
  • Johannus
    Prickigt block skrev 2020-01-30 21:02:36 följande:
    Haroon har gjort bort sig, detta kommer han få sota för.

Hoppas också att Jens väljer Momma så den latmasken kan få en returbiljett hem.
    Ja Haroon har gjort bort sig. Börjar fundera  när man ser på trailern innan programmet börjar så ser man både Haroon och Momma med sina säckar går ut från Farmen. Så jag undrar om det är så att från Torpet ska nästa vecka två åka ut så kanske den som blir storbonde nästa vecka sickar både Haroon och Momma till Torpet...Bara en fundering av vad man ser. Eller att dessa två hamnar på tinget.

Har nog aldrig sett en latare person än Momma är...sova, sova sova, och sen säger har framför kameran att det är han som ställer upp för alla andra. Har inte sett han jobba seriöst en enda dag. Nej såna personer ska ut.
Svar på tråden Farmen 2020