• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-01-29 21:24:26 följande:
    Fy bubblan för årets grabbpakt, en självgod överspelande norrlänning (Jens), en tjurig fransos (Jean-Luc), ett mähä (Peter) och en fd storbonde som springer runt och viftar med ett brännbollsträ och talar om för storbonden hur han ska göra för att inte bli nästa offer.
    Nog för att det inte är lika mycket bråk som tidigare år, men fulspelet finns där trots allt.

Nu får vi hoppas att ingen av dem vinner.
    Håller med dig till 100%
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 21:39:31 följande:
    Haha, jag håller på Jens.
    Måste jag välja bland tjejerna så väljer jag Eleonora.
    Jag höll på Jens i början, men jag tycker han blivit alldeles för Kaxig. Om han inte ändrar sig och blir en vanlig Norrlänning så hoppas jag inte att han vinner.

Jag har ingen favorit längre. Eller jo det har jag visst för nu kom ju Simon tillbaka så hoppas på att han tar hem Farmen.
  • Johannus

Tittar ni på Torpet på Play eller tittar ni alla veckans avsnitt på torsdagar?

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-01-29 22:16:32 följande:

Tittar ni på Torpet på Play eller tittar ni alla veckans avsnitt på torsdagar?

Jag tittar på Play. 
    Tar allt på Play, även Farmen.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-01-29 22:09:35 följande:
    Jag höll på Jens i början, men jag tycker han blivit alldeles för Kaxig. Om han inte ändrar sig och blir en vanlig Norrlänning så hoppas jag inte att han vinner.

Jag har ingen favorit längre. Eller jo det har jag visst för nu kom ju Simon tillbaka så hoppas på att han tar hem Farmen.
    Jag gillar också Simon. Kanske final mellan Jens och Simon?  

För mig är det nog ändå viktigast vem som inte vinner. Som t ex MQ eller Momma. Momma är en clown men tävlingen går inte ut på att vara rolig.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 22:31:29 följande:
    Jag tittar på Play. 
    Tar allt på Play, även Farmen.
    Jag tittat också på play både Farmen och Torpet då jag fortfarande jobbar kl:19.30.

Vad tyckte du om kvällen Torpet? Tyckte nästan synd om Vincent när ha brakade i backen för att dem byggt för svaga stolar....Trodde inte att han skulle ge belöning, men det gjorde han....Förstår att alla var glada för den goda maten dem fick.

Blev lite frågetecken då det läste ett brev i slutet av programmet att 2 skulle åka ut för gott...Undra vad som menades med det? Nå vi får se i morgon.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-01-29 22:36:11 följande:
    Jag tittat också på play både Farmen och Torpet då jag fortfarande jobbar kl:19.30.

Vad tyckte du om kvällen Torpet? Tyckte nästan synd om Vincent när ha brakade i backen för att dem byggt för svaga stolar....Trodde inte att han skulle ge belöning, men det gjorde han....Förstår att alla var glada för den goda maten dem fick.

Blev lite frågetecken då det läste ett brev i slutet av programmet att 2 skulle åka ut för gott...Undra vad som menades med det? Nå vi får se i morgon.
    Ojoj, inser att jag glömt sista avsnittet till förmån för Mästerkocken! 
    Får se det nu istället, fast jag fått facit. *klant* Förvånad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 22:34:08 följande:
    Jag gillar också Simon. Kanske final mellan Jens och Simon?  

För mig är det nog ändå viktigast vem som inte vinner. Som t ex MQ eller Momma. Momma är en clown men tävlingen går inte ut på att vara rolig.
    Ja om Simon och Jens är i final då vet jag inte vem jag ska hålla på :)

Ja det är viktigare vilka som inte ska vinna

MQ
    Han tror så mycket om sig själv

Momma
    Är nog bara med för att ha semester...sova bort tiden---göra så lite som möjligt. Han tror att man vinner på att glida på en räkmacka.

Haroon
    Efter idag kan jag inte med han. 

Esmeralda
    Alltid på dåligt humör och ser bara vad hon gör inte vad andra också gör.

Bagaren Jen-Luc (eller vad han heter)
    Gnäller så att han borde redan ha skickats till tinget.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-01-29 22:43:23 följande:
    Ja om Simon och Jens är i final då vet jag inte vem jag ska hålla på :)

Ja det är viktigare vilka som inte ska vinna

MQ
    Han tror så mycket om sig själv

Momma
    Är nog bara med för att ha semester...sova bort tiden---göra så lite som möjligt. Han tror att man vinner på att glida på en räkmacka.

Haroon
    Efter idag kan jag inte med han. 

Esmeralda
    Alltid på dåligt humör och ser bara vad hon gör inte vad andra också gör.

Bagaren Jen-Luc (eller vad han heter)
    Gnäller så att han borde redan ha skickats till tinget.
    Jag håller med helt och hållet.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 22:43:07 följande:
    Ojoj, inser att jag glömt sista avsnittet till förmån för Mästerkocken! 
    Får se det nu istället, fast jag fått facit. *klant* Förvånad
    Oj visste inte att du sett kvällens Torpet Gråter Ber om ursäkt om jag berättade mer än du ville veta.
Svar på tråden Farmen 2020