• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Grande Rock

Fy bubblan för årets grabbpakt, en självgod överspelande norrlänning (Jens), en tjurig fransos (Jean-Luc), ett mähä (Peter) och en fd storbonde som springer runt och viftar med ett brännbollsträ och talar om för storbonden hur han ska göra för att inte bli nästa offer.
    Nog för att det inte är lika mycket bråk som tidigare år, men fulspelet finns där trots allt.

Nu får vi hoppas att ingen av dem vinner.

Att tro är att inte veta
  • BeautifulLiz
    Grande Rock skrev 2020-01-29 21:24:26 följande:

Fy bubblan för årets grabbpakt, en självgod överspelande norrlänning (Jens), en tjurig fransos (Jean-Luc), ett mähä (Peter) och en fd storbonde som springer runt och viftar med ett brännbollsträ och talar om för storbonden hur han ska göra för att inte bli nästa offer.
    Nog för att det inte är lika mycket bråk som tidigare år, men fulspelet finns där trots allt.

Nu får vi hoppas att ingen av dem vinner.

Haha, jag håller på Jens.
    Måste jag välja bland tjejerna så väljer jag Eleonora.
  • Grande Rock
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 21:39:31 följande:
    Haha, jag håller på Jens.
    Måste jag välja bland tjejerna så väljer jag Eleonora.
    Det är klart du gör, det verkar de flesta som skriver här göra.
    Att tro är att inte veta
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-01-29 15:21:37 följande:
    Jag tycker det var taskigt av Haroon att skicka iväg Fredrik.
    Haroon är gullig och mysig, men för svag och påverkbar för att vara storbonde.
    Jag tycker verkligen Haroon var taskig. Han sa åt dem andra att han ville att alla skulle prata om vem dom ville välja som gårds kämpe och förste kämpe!!! Tjejerna kommer och säger att Esmeralda är ett hot, men trodde ni att han lyssnade på tjejerna? NÄ. Däremot när en person av killarna Momma kommer och säger att han ska välja Fredrik ja då lyssnar han....Djävla ful spel.

Hoppas att både Momma och Haroon hamnar på Torpet och sen bara åker ut.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-29 19:42:08 följande:
    Att Haroon skulle våndas så inför valet trodde jag inte
    Haroon ville att det skulle välja demokratiskt gårds kämpe (eller hur) Haroon vågar inte trotsa Momma.
    Tjejerna var fler att vela välja Esmeralda.
Svar på tråden Farmen 2020