• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-02-02 20:59:45 följande:

Johan ville hem

Hoppas inte Momma blir storbonde igen. Johan såg ut att ge upp på slutet.
  • Johannus

Hoppas verkligen att Johan väljer Jens som storbonde så att det börjar bli ordning på Farmen.

Irriterad på Momma han tror att han även är rolig när han på natten går och käkar av maten dem har fått det är att tjuva. Borde vara som förut att gör man lagbrott så åker man ut på engång. I mina ögon är han inte rolig alls.
    Vuxen man som bossar och tror att alla gillar hans skämt.

Nästa vecka blir det nog andra bullar.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-02-02 21:02:05 följande:
    Vilken miss Simon
    Vad gjorde Simon som skulle varit en miss?
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-02 21:02:45 följande:
    Hoppas inte Momma blir storbonde igen. Johan såg ut att ge upp på slutet.
    Nej jag tror inte Johan väljer Momma för även han har sett att denne man inte gör ett endaste dugg mer än sover bort tiden. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-02 20:54:08 följande:
    Det jag menar är stämningen, Simon har negativ energi.

Det kan vara ett prank av Fredrik
    Nog tyckte jag att det var Mergim som hade ngeativ stämmining på Torpet. Han gnällde ju hela tiden om att han ha varit längst och borde få komma tillbaka till Farmen.  Och han kommer nog fortsätta gnälla eftersom Fredrik kom dit för det var ju han som tog ut Mergim i tinget.

Tror nog inte att det var en prank av någon då det sas när programmet slutade att nästa vecka åker två ut.
  • Beccus
    Johannus skrev 2020-02-02 21:07:11 följande:

Nej jag tror inte Johan väljer Momma för även han har sett att denne man inte gör ett endaste dugg mer än sover bort tiden. 

Är nog så. Kan inte förstå att många av killarna tycker att Momma är rolig eller en bra kille och vill pakta med honom. Han tillför ju inget.

Hoppas verkligen på att det blir andra bullar nästa vecka, att nästa storbonde ser till att alla jobbar.

Missade oxå vilken miss Simon skulle ha gjort?
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-02 21:27:21 följande:
    Är nog så. Kan inte förstå att många av killarna tycker att Momma är rolig eller en bra kille och vill pakta med honom. Han tillför ju inget.
    Hoppas verkligen på att det blir andra bullar nästa vecka, att nästa storbonde ser till att alla jobbar.

Missade oxå vilken miss Simon skulle ha gjort?
    Jag tror att några få av deltagarna gillar Momma för att han är så talför och han pratar för alla. Det anda är bara nickedockor och låter han styra. Men alla har väl insett efter så många veckor att han inte tillför nåt.

Skulle vara kul och höra vilken Miss Simon gjorde.
  • BeautifulLiz

Tillfälligt vingklippt och sjukskriven som jag är så har jag redan sett både Farmen och Torpet. Men tiger tills ni andra också sett det. Glad

Svar på tråden Farmen 2020