Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Bra att Adam gav momma en riktig avhylning.
Håller med dig att det är trist att se att Momma tillåts att ligga och sova hela dagarna. Jag hoppas att Paulo kommer in och säger att han gör ett lagbrott och ska lämna Farmen.
Det är synd att det är Peter som är storbonde. Hade det varit Jens så hade han valt Momma som förste kämpe skulle jag tro. Eller någon av det andra som också blivit less på att se att en deltagare bara sover och äter.
Spännande just nu! Jag undrar om gårdskampen blir var och en för sig, eller om de får tävla i lag? Team Torpet mot Team Farmen? Laget som vinner får gå till Farmen? Det skulle vara lite roligt faktiskt.
Just nu håller jag på Jens, Eleonora och Johanna. Är alltid svag för deltagare som jobbar hårt och är som folk. Jens är lite skrytsam, men jag tror nog det mest är för att skrämma de andra.
Tycker att antingen Wincent eller Paulo borde ta ett ordentligt snack med Momma eller ge enkelbiljett hem.
Jag tror nog att dem tittar på avsnitten nu...Tror nog att vissa anser att dem gjort det som skulle göras. Vissa andra tycker att dem har gjort show och väntar på nästa program att söka till....Ofta får dessa nya program att visa sig i.
Torparna blev farmare och Farmarna blev torpare
Strålande insats av Adam som vanligt. Jag tror att han tar hem hela tjottaballongen.
Strålande insats av Adam som vanligt. Jag tror att han tar hem hela tjottaballongen.