• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • BeautifulLiz
    Grande Rock skrev 2020-02-04 19:55:44 följande:

Förra veckan predikade Momma "fair play" i absurdum.
    Denna veckan tillåts alltså samma Momma vila och äta sig i form inför att eventuellt bli vald till andrekämpe...Kräks
    Nu ställer jag allt hopp till Simon, Fredrik, Johanna, Erika eller möjligtvis Sofie. Kan inte se mig supporta någon av de andra pellejönsarna.

Jag håller på Jens, ska mycket till för att ändra på det.

Slakten snabbspolade jag förbi, hade jag varit på farmen så hade jag varit utan köttet. Man har nog en fördel som icke köttätare från landgående djur där.
  • Grande Rock
    BeautifulLiz skrev 2020-02-04 20:11:46 följande:
    Jag håller på Jens, ska mycket till för att ändra på det.

Slakten snabbspolade jag förbi, hade jag varit på farmen så hade jag varit utan köttet. Man har nog en fördel som icke köttätare från landgående djur där.
    Jo, jag har förstått att så gott som alla i tråden är småkära i vildmarksmannen, själv tycker jag mest han är dryg.
    Att tro är att inte veta
  • BeautifulLiz
    Grande Rock skrev 2020-02-04 20:19:25 följande:
    Jo, jag har förstått att så gott som alla i tråden är småkära i vildmarksmannen, själv tycker jag mest han är dryg.
    Småkär? Nej inte alls, han är i samma ålder som mina barn. Glad
    Dock tror jag att han är den som skulle klara sig bäst i en tillvaro som den på farmen.
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-02-04 19:55:44 följande:
    Förra veckan predikade Momma "fair play" i absurdum.
    Denna veckan tillåts alltså samma Momma vila och äta sig i form inför att eventuellt bli vald till andrekämpe...Kräks
    Nu ställer jag allt hopp till Simon, Fredrik, Johanna, Erika eller möjligtvis Sofie. Kan inte se mig supporta någon av de andra pellejönsarna.
    Håller med dig att det är trist att se att Momma tillåts att ligga och sova hela dagarna. Jag hoppas att Paulo kommer in och säger att han gör ett lagbrott och ska lämna Farmen.

• Johannus
    Beccus skrev 2020-02-04 20:00:16 följande:
    Kommer nog bli ett himla liv på dom andra om han ligger o sover. Nu vet vi ju att det blir en kille Peter väljer, annars tror jag inte han hade sagt han låter Momma vila upp sig så han kan slå ut förste kämpen.
    Jag tror att peter väljer Haroon då man ser i början av programmet när trailern går ...PÅ ett ställe så är det både Haroon och Momma som har sina säckar på sig och vinkar till det andra.  Hoppas bara att Haroon slår ut Momma en gång för alla. Väljer han kunskap så kan inte momma nästan nåt.
  • Johannus
    Grande Rock skrev 2020-02-04 20:19:25 följande:
    Jag gillade Jens i början och helt klart för att han var från Norrland/Västerbotten då jag själv kommer från Norrbotten, men som sagt under programtiden så har han blivit väldigt dryg vilket jag inte gillar. Han kanske vill visa sig tuff och hård för att låta dem andra tro att han är en stark spelare.
  • Grande Rock
    Johannus skrev 2020-02-04 21:01:30 följande:
    Jag tror att peter väljer Haroon då man ser i början av programmet när trailern går ...PÅ ett ställe så är det både Haroon och Momma som har sina säckar på sig och vinkar till det andra.  Hoppas bara att Haroon slår ut Momma en gång för alla. Väljer han kunskap så kan inte momma nästan nåt.
    Låter osannolikt att Momma skulle välja husförhöret
    Att tro är att inte veta
  • Johannus

I kväll var det slakt och vill man äta kött ska man vara med. Man behöver ju inte titta bara stå en bit i från.
    Jag är uppväxt på en liten gård med kossor, kalvar, gris och får och man viste att till hösten skulle det slaktas för att få mat på bordet så för mig är det inte så jobbigt.

Jag blir bara argare och argare att se och höra Momma….Latare person finns inte. Stiga upp från sängen och gapa om att ingen har börjat grilla. Fan bara äta och sova....UT med han.

Hoppas att Esmeralda hamna på Torpet efter gårdskampen kan inte med henne heller.

Från Torpet så hoppas jag att Fredrik och Den rödhåriga tjejen får komma till Farmen, däremot kan Mergim stanna några veckor till på torpet för han skulle väl se till att jaga ut Simon vilket jag inte skulle önska.

• Johannus
    Grande Rock skrev 2020-02-04 21:06:48 följande:
    Låter osannolikt att Momma skulle välja husförhöret
    Nä just ja om han blir andre kämpe då får han välja....Hm, men jag tror att Haroon kan ta Momma i allt annat också även om han är äldre....Styrkan sitter i pannbenet.
  • Johannus

Det är synd att det är Peter som är storbonde. Hade det varit Jens så hade han valt Momma som förste kämpe skulle jag tro. Eller någon av det andra som också blivit less på att se att en deltagare bara sover och äter.

Svar på tråden Farmen 2020