Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Förra veckan predikade Momma "fair play" i absurdum.
Denna veckan tillåts alltså samma Momma vila och äta sig i form inför att eventuellt bli vald till andrekämpe...
Nu ställer jag allt hopp till Simon, Fredrik, Johanna, Erika eller möjligtvis Sofie. Kan inte se mig supporta någon av de andra pellejönsarna.

I kväll var det slakt och vill man äta kött ska man vara med. Man behöver ju inte titta bara stå en bit i från.
Jag är uppväxt på en liten gård med kossor, kalvar, gris och får och man viste att till hösten skulle det slaktas för att få mat på bordet så för mig är det inte så jobbigt.
Jag blir bara argare och argare att se och höra Momma….Latare person finns inte. Stiga upp från sängen och gapa om att ingen har börjat grilla. Fan bara äta och sova....UT med han.
Hoppas att Esmeralda hamna på Torpet efter gårdskampen kan inte med henne heller.
Från Torpet så hoppas jag att Fredrik och Den rödhåriga tjejen får komma till Farmen, däremot kan Mergim stanna några veckor till på torpet för han skulle väl se till att jaga ut Simon vilket jag inte skulle önska.
Det är synd att det är Peter som är storbonde. Hade det varit Jens så hade han valt Momma som förste kämpe skulle jag tro. Eller någon av det andra som också blivit less på att se att en deltagare bara sover och äter.