• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-03 19:57:57 följande:
    Det är ett prank att två ska lämna torpet
    Det var verkligen en rolig prank som Fredrik och tjejen (glömt namnet på henne) gjorde...Skrattade gott :) åt det två andra.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-03 20:42:06 följande:
    Jag hoppas Esmeralda åker, helst igår.
    Idag sjönk hon verkligen i mina ögon.
    Från dag ett har jag inte kunnat med Esmeralda. Väldigt ego, gnällig och Bitchig. Nej hon kan få åka ut nu.
  • Johannus

Hade hoppats på Jens som storbonde för jag känner inte Peter och vet inte hur han tänker inför förste kämpe valet.

Han är kompis med Momma som egentligen borde väljas eftersom han inte hjälper till med uppgifterna, han tjuver mat på nätterna och låter inte det andra sova en enda natt. 

Torpet tyckte jag var rolig att se på i kväll. Prank som gjorde var perfekt.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-02-03 21:25:58 följande:

Hade hoppats på Jens som storbonde för jag känner inte Peter och vet inte hur han tänker inför förste kämpe valet.

Han är kompis med Momma som egentligen borde väljas eftersom han inte hjälper till med uppgifterna, han tjuver mat på nätterna och låter inte det andra sova en enda natt. 

Torpet tyckte jag var rolig att se på i kväll. Prank som gjorde var perfekt.

Hade också hoppats på Jens.
    Väljer Peter en kille så får vi hoppas att om det inte blir Momma, att han iaf blir andrekämpe.
    Vore skönt att bli av med honom, han är bara en lat glidare.

Ja, pranket var kul. Och Mergim tog det bättre än jag väntat mig. De har det bra på torpet, hade jag varit där så hade jag gärna bidat min tid innan en ev återgång till Farmen.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-03 21:33:45 följande:
    Hade också hoppats på Jens.
    Väljer Peter en kille så får vi hoppas att om det inte blir Momma, att han iaf blir andrekämpe.
    Vore skönt att bli av med honom, han är bara en lat glidare.

Ja, pranket var kul. Och Mergim tog det bättre än jag väntat mig. De har det bra på torpet, hade jag varit där så hade jag gärna bidat min tid innan en ev återgång till Farmen.
    Alla deltagare borde fatta vid det här laget att Momma inte borde få stanna då han inte gör nåt för att bidra. Han är bara med för att bli tv kändis.

Jag hoppas inte att Mergim gör nåt fult mot Fredrik när han ska ge igen. Men kul har dom i alla fall.
  • lövet2
    Johannus skrev 2020-02-03 21:19:56 följande:
    Det var verkligen en rolig prank som Fredrik och tjejen (glömt namnet på henne) gjorde...Skrattade gott :) åt det två andra.
    Jag fnissade så jag fick kaffe upp i näsan. Inte skönt!
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-03 22:45:44 följande:
    Jag fnissade så jag fick kaffe upp i näsan. Inte skönt! smile5.gif
    Glad Oj då så det kan gå :) Men helt klart var det roligt.
  • Grande Rock

Förra veckan predikade Momma "fair play" i absurdum.
    Denna veckan tillåts alltså samma Momma vila och äta sig i form inför att eventuellt bli vald till andrekämpe...Kräks
    Nu ställer jag allt hopp till Simon, Fredrik, Johanna, Erika eller möjligtvis Sofie. Kan inte se mig supporta någon av de andra pellejönsarna.

Att tro är att inte veta
  • Beccus
    Grande Rock skrev 2020-02-04 19:55:44 följande:

Förra veckan predikade Momma "fair play" i absurdum.

Denna veckan tillåts alltså samma Momma vila och äta sig i form inför att eventuellt bli vald till andrekämpe...

Nu ställer jag allt hopp till Simon, Fredrik, Johanna, Erika eller möjligtvis Sofie. Kan inte se mig supporta någon av de andra pellejönsarna.

Kommer nog bli ett himla liv på dom andra om han ligger o sover. Nu vet vi ju att det blir en kille Peter väljer, annars tror jag inte han hade sagt han låter Momma vila upp sig så han kan slå ut förste kämpen.
  • Grande Rock
    Beccus skrev 2020-02-04 20:00:16 följande:
    Kommer nog bli ett himla liv på dom andra om han ligger o sover. Nu vet vi ju att det blir en kille Peter väljer, annars tror jag inte han hade sagt han låter Momma vila upp sig så han kan slå ut förste kämpen.
    Japp, det känns som att det blir Simon, tror de vill ha kvar den joddlande kocken ett tag till
    Att tro är att inte veta
Svar på tråden Farmen 2020