Inlägg från: Anonym (Richard) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Richard)

    Vad tänker du kvinna om att någon vill ha sex med dig?

    Du är lycklig och stabil med den du tycker om.

    Du får reda på att någon du är bekant med/känner tycker du är attraktiv och gärna skulle vilja se dig utan kläder, han tycker om dig som person och hur du är på det hela taget.

    Känner du dig eftertraktad av att någon du är bekant med och uppskattar ser dig som sexuellt attraktiv?

    Han har inga som helst planer på att göra ett närmanden för att han vet att du är upptagen.

    Den enda gången han skulle medge att han ser dig som attraktiv är om du skulle fråga honom.

    Hur känns det att få veta att fler än dig man ser dig som attraktiv?

  • Svar på tråden Vad tänker du kvinna om att någon vill ha sex med dig?
  • Anonym (Richard)
    Anonym (Eftertraktad) skrev 2020-01-08 19:41:49 följande:

    Jag blir smickrad men besvärad


    Du tänker "Kul att fler än min man vill se mig utan kläder och har tankar på hur det ser ut under kläderna"?

    Men du blir samtidigt lite generad av att få informationen?
  • Anonym (Richard)

    Ok, finns det anledning att tro att de flesta kvinnor känner sig smickrade av att en för dem trevlig man haft sexuella tankar om henne?

    Och vi pratar någon hon åtminstone är "Hej!" med. Någon hon uppfattar som en bra människa.

  • Anonym (Richard)
    Anonym (Frugan) skrev 2020-01-11 20:46:37 följande:
    Jag känner samma som du. Vem vill inte känna sig attraktiv?

    Ser att många som svarat inte skulle vilja ha den sortens uppmärksamhet, eller någon uppmärksamhet eller bekräftelse från andra män. Jag undrar om det verkligen är sant? Jag har nog aldrig varit med om att en attraktiv kvinna som får uppmärksamhet från (attraktiva) män tycker det är jobbigt. Är man van vid uppmärksamhet blir det normaliserat, tror jag.
    Handlar såklart om hur man/jag lägger fram det på rätt sätt.
    "Fan, skulle bara vilja ställa mig och runka framför dig" kan vara för mycket för en upptagen kvinna.

    "Du är verkligen fin på både in- och utsidan" kanske är bättre.
  • Anonym (Richard)
    Anonym (???) skrev 2020-01-11 21:24:33 följande:
    Eh, OCH för singelkvinnor också! Duh! 
    Jaha, visste jag inte...nja, är nog bättre att skicka en hederlig dick pic?.
  • Anonym (Richard)
    Merkel skrev 2020-01-11 21:39:26 följande:

    Skulle damen vara vänlig och lägga ner sig så jag kan hyvla fram en utlösning. Kan funka men troligen inte. Hade en kompis som frågade damerna på krogen så här. Vill fröken knulla då fick han svar nej och han svarade då är det ingen idé vi dansar heller


    Du har verkligen missförstått allt och du beskriver en högberusad man som beter sig illa på krogen.

    Den TS (jag) beskriver beter sig inte så.


  • Anonym (Richard)
    Anonym (Varför?) skrev 2020-01-12 12:35:16 följande:
    Jag är kvinna och fullt medveten redan om att andra män än min man ser mig som attraktiv/skulle vilja knulla mig, det är liksom ingen nyhet. Jag hade tyckt att det var extremt märkligt av en bekant att berätta det för mig, varför skulle jag vara intresserad av det? Hade mest känts märkligt och jag hade undvikit den personen
    Vad tror du det är som gör dig så attraktiv?
  • Anonym (Richard)
    Anonym (Varför?) skrev 2020-01-12 16:50:17 följande:
    Alla - eller iaf de flesta- har ju människor man möter etc som finner en attraktiv. Det är inte direkt något ovanligt. Jag är inte extremt attraktiv men skulle inte ha några problem att få ragg om jag ville. Tror du att kvinnor blir överraskade och överlyckliga för att någon vill ligga med dem
    Nej, tror inte generellt sett att de blir det. Vad tror du?
Svar på tråden Vad tänker du kvinna om att någon vill ha sex med dig?