• Zanamarie91

Letrozol - Följas åt?

Hej!

Jag är en 28 årig tjej med PCOS. Jag och min man har försökt få barn i ett år utan att lyckas. Vi är just nu på den andra kuren av Letrozolbehandling.

Jag undrar ifall det finns någon som vill följas åt? Utbyta bra tips och peppa varandra..

• Svar på tråden Letrozol - Följas åt?
  • amandakollb
    Sofiamikaela skrev 2020-04-29 19:15:29 följande:

Okej, ja återstår bara att se vad min läkare säger.

Ah okej, får se vad som händer än så länge verkar min klinik hålla öppen så jag hoppas det fortsätter vara så :)

Nja hon sa bara att vi eventuellt måste paisa om dem måste stänga ner. I slutet på nästa vecka vet jag mer, om positivt grav test eller inte :)

Ja hoppas hoppas :) när har du bim?
  • Sofiamikaela
    amandakollb skrev 2020-04-29 19:39:39 följande:

Ja hoppas hoppas :) när har du bim?

Jag vet inte exakt vilken dag BIM är men runt onsdag-torsdag nästa vecka skulle jag tro:)
  • amandakollb
    Sofiamikaela skrev 2020-04-29 19:49:53 följande:

Jag vet inte exakt vilken dag BIM är men runt onsdag-torsdag nästa vecka skulle jag tro:)

Okej jag borde ha onsdag-torsdag fast veckan efter, spännande! Kommer du testa innan bim?:)
  • Sofiamikaela
    amandakollb skrev 2020-04-29 20:29:31 följande:

Okej jag borde ha onsdag-torsdag fast veckan efter, spännande! Kommer du testa innan bim?:)

Åh spännande!

Alltså är i valet och kvalet om jag orkar vänta. Jag vill ju testa redan nu men känner att ett negativt test kommer göra mig besviken. Så jag tror att jag ska försöka vänta så länge som möjligt! Hur känner du?
  • amandakollb
    Sofiamikaela skrev 2020-04-29 21:12:56 följande:

Åh spännande!

Alltså är i valet och kvalet om jag orkar vänta. Jag vill ju testa redan nu men känner att ett negativt test kommer göra mig besviken. Så jag tror att jag ska försöka vänta så länge som möjligt! Hur känner du?

Jag tänker nu att jag ska vänta till bim men vet ju hur sugen man kommer bli ju närmare man kommer, men ska försöka hålla mig!:) du får uppdatera när du tänkte börja testa
  • Sofiamikaela
    amandakollb skrev 2020-04-29 21:18:19 följande:

Jag tänker nu att jag ska vänta till bim men vet ju hur sugen man kommer bli ju närmare man kommer, men ska försöka hålla mig!:) du får uppdatera när du tänkte börja testa

Ja jag känner igen mig, jag uppdaterar när jag gjort första testet! Ska försöka vänta tills onsdag nästa vecka!
  • amandakollb
    Sofiamikaela skrev 2020-04-29 21:31:33 följande:

Ja jag känner igen mig, jag uppdaterar när jag gjort första testet! Ska försöka vänta tills onsdag nästa vecka!

Låter bra!:) åh vad jag hoppas på en tempökning imorgonbitti så jag vet att jag haft ägglossning och kan börja räkna ner
  • amandakollb
    Carro9194 skrev 2020-05-05 07:50:58 följande:

Hur går det för er? <3

det går inge bra alls :( idag 8 dagar sen sprutan men har fortf inte fått någon hög tempökning så jag har nog inte haft någon ägglossning. 

hur går det för dig? <3 
  • Tjejpå28
    Carro9194 skrev 2020-05-05 07:50:58 följande:

Hur går det för er? <3

Ska på ultraljud imorgon och kolla hur de ser ut. Hur går de för dig ?<3
Svar på tråden Letrozol - Följas åt?