• Anonym (Knäckt)

    Han fick inte upp den

    Har inlett ett förhållande med en manlig kollega . Jag fast i relation, han inte.Har varit väldigt nära vänner men övergick till attraktion för ett år sen . Hånglat ett par gånger med mer eller mindre kläder ett par gånger . Gjorde slag i saken igår och skulle till att förverkliga våra fantasier . Allt började fantastiskt med mycket smek och kyssar från hans sida. Han gick ner på mig länge och väl och jag fick orgasm både en och två gånger . Till slut bad jag honom att komma in i mig och döm av min förvåning så är han helt slak . Sög honom men den blev aldrig hård . Han märkte säkert att jag blev perplex och berättade att han kan reagera så pga av spänningen första gången. Känner mig knäckt rent känslomässigt . Hade sen tidigare huvudbry kring min egen kropp om jag vågade visa mig helt naken med mina komplex och så blir det så här.

    Har aldrig upplevt detta mer än med min sambo ett fåtal gånger pga stress, alkohol etc och en kille i min ungdom som inte fick upp den när han äntligen fick komma till.

    Nu till frågan; varför blev min kollega inte hård ? Blev han avtänd av mig?Han har haft förhållanden och numera glad singel med flera kvinnor som står i rad så han är erfaren och attraktiv på alla sätt.

    Tack för svar .

  • Svar på tråden Han fick inte upp den
  • Anonym (Knäckt)

    [quote=80167507][quote-nick]Giftskåneman skrev 2020-01-16 08:49:25 följande:[/quote-nick]Nog för det är fel för honom att ha sex med nån otrogen[/

    Igen, han tog initiativet hela vägen. Han har vetat om min situation sen vi träffades.

  • Mr K69
    Överste Senap skrev 2020-01-16 08:30:22 följande:

    Från många svar i tråden skulle man dra slutsatsen att problem med att mannen inte fick upp den inte fanns innnan porren blev lättillgänglig. Vilket förstås är nys.

    Det finns många tänkbara anledningar till det. Nervositet och prestationsångest är bara ett par tänkbara av många andra.


    Tror jag med om han i övrigt är frisk. Ett tips, ligg bara i sängen och mys till det funkar för er båda och det kan tom bli några gånger utan sex. Kan bli lite problem om man har kort tid på sej och man känner "tvånget" på sej att precis nu ska det funka.
  • Anonym (Knäckt)
    Mr K69 skrev 2020-01-16 09:05:08 följande:

    Tror jag med om han i övrigt är frisk. Ett tips, ligg bara i sängen och mys till det funkar för er båda och det kan tom bli några gånger utan sex. Kan bli lite problem om man har kort tid på sej och man känner "tvånget" på sej att precis nu ska det funka.


    Ja, det blev lite väl pang på rödbetan igår. Han har haft stånd det gånger vi hånglat men nu blev det som att man ville så mycket men nådde inte hela vägen fram .

    Eller så var det rent krasst att han inte tände på mig när det verkligen gällde. Vem skulle säga rätt ut egentligen att man inte tänder på någon när man ligger bredvid varandra i samma säng . Så grym är ingen.
  • Anonym (Knäckt)
    HappyHippoGuy skrev 2020-01-16 07:48:27 följande:

    För extremt många år sedan när jag var ung körde jag bil 2 timmar för o ligga med en kvinna. Då fick jag knappt upp den till halvhård.

    Det är helt enkelt lite svårare att få upp den första gången med en ny partner. De har inget med dig att göra.

    För de första får man inte va stressad... och vi e bara människor...

    För de andra måste kroppen va kåt.

    Men ge han ett handjob nästa gång så har han kommit o ni e över tröskeln


    Känns bara som att man skulle kunna komma in i en väldigt dålig spiral om man testar igen och det inte funkar. Vet inte om jag vill utsätta mig själv för det igen. Självkänslan fick sig en knäpp helt enkelt . Varför alla andra och inte mig?
  • Mr K69
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 09:22:29 följande:

    Ja, det blev lite väl pang på rödbetan igår. Han har haft stånd det gånger vi hånglat men nu blev det som att man ville så mycket men nådde inte hela vägen fram .

    Eller så var det rent krasst att han inte tände på mig när det verkligen gällde. Vem skulle säga rätt ut egentligen att man inte tänder på någon när man ligger bredvid varandra i samma säng . Så grym är ingen.


    Skulle han inte vara tänd på dej så skulle ni inte kommit så långt som att hångla. Ge det tid
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Knäckt) skrev 2020-01-16 09:26:55 följande:
    Känns bara som att man skulle kunna komma in i en väldigt dålig spiral om man testar igen och det inte funkar. Vet inte om jag vill utsätta mig själv för det igen. Självkänslan fick sig en knäpp helt enkelt . Varför alla andra och inte mig?
    Det vet du ju inte, han säger nog inte att det är så alltid..  På det igen ,du fick ju lite ut av det om jag läste rätt. .Hur tror du han känner..
  • Anonym (Kvinna)

    Du behöver förmodligen inte oroa dig överhuvudtaget. Min kille och jag startade precis som ni med smek och långa hångel och var upphetsade och när vi väl skulle på att så slakade han plötsligt. Han blev chockad själv för det hade aldrig hänt honom innan, han sa i stunden att det inte berodde på mig. Men jag funderade precis som du efteråt om det var mig han inte tände på. Men det var nog bara att den lille blev rädd för att han inte kände igen den nya grottan Tungan ute Idag skrattar vi åt det när vi pratar om det. 

  • MrFlex

    Allvarligt? Ni diskutera detta som om det är ett overkligt fenomen. Jag vill påstå att det är supervanligt att män har problem med erektion i början av en relation. Det beror troligtvis på nervositet.

    Din tolkning att det beror på avsaknad av attraktion pga hur du ser ut är troligtvis helt fel. Jag gissar att det är precis tvärt om. Ju starkare attraktion (eller känslor överlag), ju starkare är anledningen att vara nervös.

  • Anonym (Knäckt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-16 10:21:59 följande:

    Du behöver förmodligen inte oroa dig överhuvudtaget. Min kille och jag startade precis som ni med smek och långa hångel och var upphetsade och när vi väl skulle på att så slakade han plötsligt. Han blev chockad själv för det hade aldrig hänt honom innan, han sa i stunden att det inte berodde på mig. Men jag funderade precis som du efteråt om det var mig han inte tände på. Men det var nog bara att den lille blev rädd för att han inte kände igen den nya grottan Idag skrattar vi åt det när vi pratar om det. 


    Intressant. Har aldrig just den erfarenheten . Jag vet ju att han ligger bra med andra så det kändes verkligen som att det är just mig. Dock verkade han ganska cool om än väldigt frustrerad . För honom var det en ny situation, jag i hans säng, nakna, som ställde till det.
  • Anonym (Knäckt)
    Anonym (Lw) skrev 2020-01-16 08:30:42 följande:

    Varför frågar du oss, han har ju redan svarat på den frågan.


    För att jag känner mig osäker. Har aldrig skett just mig. Vem skulle säga sanningen om den är grym just i det ögonblicket?
Svar på tråden Han fick inte upp den