• Linassommarblogg

    Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?

    Hej!

    Jag har idag fått något bekräftar som jag misstänkt ett tag. Min sambo använder inte toalettpapper när han kissar. Frågade honom rakt ut idag då jag aldrig gör något ljud från vare sig kranen eller toalettpapper och när vi vart på semester har de alltid vart inplastade och oanvända även om han använt toaletten innan mig. Han säger att det är helt normalt och allt inga killar gör det. Helt nytt för mig och känner mig faktiskt äcklad.

    Min första tanke är att jag vill att han ska duscha innan vi har sex och att det känns ohygieniskt och äckligt. Kanske jag aldrig råkat ut för sånt innan och att det är jättevanligt och inte alls äckligt. Använder era killar och män toalettpapper??

  • Svar på tråden Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?
  • Anonym (Falsksomvatten)

    Min man tvättar alltid kuken efter toalettbesök och före sex. Så han är alltid fräsch. Men så är han en toppenman på många sätt.

  • Jordfelsbrytaren
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-04-11 18:14:19 följande:

    Min man tvättar alltid kuken efter toalettbesök och före sex. Så han är alltid fräsch. Men så är han en toppenman på många sätt.


    Finns det män som inte gör det?

    Vad är det för fel på folk i så fall...?
  • Anonym (Falsksomvatten)

    [quote=80333880][quote-nick]Jordfelsbrytaren skrev 2020-04-11 18:16:28 följande:[/quote-nick]Finns det män som inte gör det?

    Vad är det för fel på folk i så fall...?[/quote

    Läs tråden så får du se... blä.

  • Anonym (Män, ja.)

    Min man kissar ofta i handfatet och sommartid gör han det gärna i trädgården.

    Papper ibland verkar det som.

  • Anonym (Fräsch)

    Ballen ruskar man av o torkar i handduken om det hänger kvar nån droppe. har man gjort tvåan skaver man rent med vänster tumnagel som hålls långväxt.Sen torkar man ren den på handduken. Att inte fler tänker på att spara vatten.

  • Anonym (Fräsch)

    Ballen ruskar man av o torkar i handduken om det hänger kvar nån droppe. har man gjort tvåan skaver man rent med vänster tumnagel som hålls långväxt.Sen torkar man ren den på handduken. Att inte fler tänker på att spara vatten.

  • Anonym (Mannen)
    Jordfelsbrytaren skrev 2020-04-11 18:16:28 följande:
    Finns det män som inte gör det?

    Vad är det för fel på folk i så fall...?
    Ja män är olika serru. Jag tycker det verkar rätt osunt att tvätta snoppen efter varje kissning eller sex om det nu ens är sant. Känns som det kunde vara en önskan från en kvinna.

    Jag tror inte det är bra att tvätta sig sig så ofta därnere.
  • Anonym (Mannen)

    Det är olika, beror lite på hur blöt den blir efter att jag har kissat. Skulle jag gissa kanske jag använder papper 3-4 gånger av 10. Oftast står jag och drar tillbaka förhuden och då blir det inte lika blött efteråt.

  • Anonym (sten)

    Brukar alltid torka av den på tröjan, torkar ju så snabbt ändå.

  • Anonym (Män, ja.)

    Fler här som har killar som gärna kissar utomhus?

    Som tycker det är bekvämt att göra det.

  • Anonym (Falsksomvatten)
    Anonym (Mannen) skrev 2020-04-11 21:40:20 följande:

    Ja män är olika serru. Jag tycker det verkar rätt osunt att tvätta snoppen efter varje kissning eller sex om det nu ens är sant. Känns som det kunde vara en önskan från en kvinna.

    Jag tror inte det är bra att tvätta sig sig så ofta därnere.


    Min gör det iaf när han är hemma. Vad som händer på jobbet vet jag ej. Kanske låter han den vila då. Har aldrig känt att den luktar illa, däremot har man ju känt det på tidigare inte lika renliga pojkvänner. Innan sex går han alltid och tvättar den. För vem vill suga på en kissig kuk? Eller få in den i fittan. Inte jag iaf. Så jag tänker att min man är en smart man. För vi har sex/oralsex ofta.
  • Anonym (Man)

    En kuk är inte som en fitta.

    Blir det en droppe kvar på ollonet går den ruska av.

    Testat att torka med papper men det är lika torrt som på rullen efteråt.

    Men det händer jag sköljer av den i handfatet om det vankas sex.

    En fitta så är pisshålet en bit in och rätt mycket blir blött. Det är inte en droppe som hänger i urinröret om man säger.

    Även om du torkar torrt med papper så hänger pisssmaken kvar bland vecken. Det enda pappret tillför är små "kulor" av papper som man måste spotta ut.

    Finns bara ett sätt att få könen "kiss rena" och det är att tvätta med vatten.

    Själv sätter jag hellre tungan i en kissfuktig mus än en torr kiss smakande mus med mini papperskulor gömd bland vecken....

    Papperskulorna är tom värre att spotta ut än något hårstrå.

  • Tukt

    Skulle säga lite som ovan, att våra kroppar är olika och har olika behov.
    Det men vanligen har problem med är inte att det är kissigt på ollonet efter att ha varit på toaletten, utan att det kan komma "efterdropp". Och just det droppet råder du inte bot på med att stå och gno på ollonet precis när man kissat.
    Användandet av papper, för män, då de kissar, handlar mer om andra saker än att det faktiskt behövs.
    Sedan om folk upplever sig fräschare av pappersanvändande så är det väl kanske skönt för dom.
    Lite som när det var trendigt att dricka mängder med vatten för ett par år sedan, och det motiverades med att det var äckligt om kisset var gult.
    folk kan göra lite vad som för att uppnå en känsla av att vara fräscha.

  • Anonym (Män, ja.)
    Anonym (Man) skrev 2020-04-13 04:17:14 följande:

    En kuk är inte som en fitta.

    Blir det en droppe kvar på ollonet går den ruska av.

    Testat att torka med papper men det är lika torrt som på rullen efteråt.

    Men det händer jag sköljer av den i handfatet om det vankas sex.

    En fitta så är pisshålet en bit in och rätt mycket blir blött. Det är inte en droppe som hänger i urinröret om man säger.

    Även om du torkar torrt med papper så hänger pisssmaken kvar bland vecken. Det enda pappret tillför är små "kulor" av papper som man måste spotta ut.

    Finns bara ett sätt att få könen "kiss rena" och det är att tvätta med vatten.

    Själv sätter jag hellre tungan i en kissfuktig mus än en torr kiss smakande mus med mini papperskulor gömd bland vecken....

    Papperskulorna är tom värre att spotta ut än något hårstrå.


    Gillar du att slicka svettig fitta...?
  • Ocdkille
    Anonym (Mannen) skrev 2020-04-11 21:40:20 följande:
    Ja män är olika serru. Jag tycker det verkar rätt osunt att tvätta snoppen efter varje kissning eller sex om det nu ens är sant. Känns som det kunde vara en önskan från en kvinna.

    Jag tror inte det är bra att tvätta sig sig så ofta därnere.
    ha ha ha då kan jag berätta för dig att det går att tvätta sig därnere extremt mycket. Det kan jag som har ocd intyga. Jag vräker på duschtvål på hela kroppen när jag tvättar mig och använder massor i underlivet. Går minst en flaska per duschning. Inte nyttigt och bra för huden men det visar att har inte mina genitalier ramlat av ännu så krävs det bra mycket för att det ska ta skada. Dock vet jag inte om jag skulle rekommendera normala män att tvätta snoppen efter varje gång dom kissat. Däremot torka av det med papper och att man tvättar händerna efteråt det känns som helt rätt.
  • Anonym (Maskulinum)

    Torkar inte efter att jag kissat, meningslöst:
    "Sista droppen" kommer ändå senare.

    Duschar varje dag, ibland 2 ggr/dag beroende om jag tränat eller ej så anser mig vara "ren och fräsch"

    Dock, att inte tvätta händerna, ser jag som riktigt äckligt. Vem f-n tvättar inte
    händerna efter toabesök liksom! 

  • Anonym (Män, ja.)

    Någon mer som har en kille som inte drar sig för att pissa utanför exempelvis en stormarknad?

    Innan ni är på väg hem därifrån.

  • Tukt
    Anonym (Män, ja.) skrev 2020-04-14 17:11:08 följande:

    Någon mer som har en kille som inte drar sig för att pissa utanför exempelvis en stormarknad?

    Innan ni är på väg hem därifrån.


    Bara några få ord, men ändå så (ned)värderande...
  • Anonym (Kvinna 40 plus)

    Jag tror inte papper används vid kissning.

    Men han är aldrig ofräsch

  • Anonym (Henologen)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-20 05:07:08 följande:
    Han sitter och kissar och använder självklart papper efteråt.
    Så politiskt korrekt.
Svar på tråden Använder era män/killar toalettpapper när de kissar?