Fnattilur skrev 2020-03-05 15:55:21 följande:
Det får vi! Jag hade tänkt vänta till lördag, men nu när det känns så här blir det nog imorgonbitti.. .Har räknat lutealfas på 15 dagar så om jag istället räknar på 14 som testen gör blir det samma för mig som dig. Har tidiga test hemma. :)
Jag kanske också testar imorgon bitti då, om jag inte kan hålla mig får se hur det känns imorgon bitti :) Jag är osäker på när jag hade äglossning för jag har aldrig testat så har ingen koll på min lutealfas, men, jag känner av innan ägglossning när äggblåsorna växer, jag har nämligen överaktiva äggblåsor så jag HOPPAS att det gått vägen, hade sex förra torsdagen och hoppas innerligt att ägglossningen var torsdag eller fredag, har räknat som en galning och sannolikheten är större onsdag-fredag än måndag-tisdag. Hittade också en väldigt intressant studie som publicerades förra året, från Karolinska/Amerika/UK som säger att genomsnittliga lutealfasen inte är 14 dagar utan 12,4 och att alla mensappar etc bör göras om. Intressant! Jag hoppas att det stämmer i mitt fall, det skulle mest troligt vara till min fördel :)
Låt mig veta hur det går imorgon bitti!