• Svar på tråden "Lyckliga horan" - myt?
  • Egon den stora
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-22 21:46:21 följande:

Du får inte prata eller skriva om dina patienter, och definitivt inte på ett öppet diskussionsforum.

Nu skrev ju personen i fråga inget om sina patienter heller? Givetvis kan man utrycka sig generellt och ta allmänna exempel.
  • Anonym (De finns)
    Anonym (Mfdm) skrev 2020-02-22 17:29:57 följande:

Det är en myt som torskar använder sig av för att rättfärdiga övergrepp. Ingen vill ju vara en våldtäktsman och då är tanken om den lyckliga horan ett perfekt självbedrägeri.

Att använda enstaka kvinnor som har en fetisch att sälja sig till män som exempel är också en bekväm inställning att ha om man vill onanera med kvinnors kroppar mot betalning.

Jag är en kvinna, heterosexuell, i ett förhållande och har inget intresse av att ha sex med en prostituerad.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (De finns) skrev 2020-02-22 23:01:27 följande:

Jag är en kvinna, heterosexuell, i ett förhållande och har inget intresse av att ha sex med en prostituerad.

Det förstår jag om du är hetero.
  • Anonym (De finns)
    Anonym (W) skrev 2020-02-22 17:34:48 följande:

Jag och en vän har varit lyckliga horor, om än i liten skala.

Tänkte ni som kvinnan i artikeln? Berätta gärna om din erfarenhet som hur och varför du började med det osv.
  • Anonym (De finns)
    Anonym (e) skrev 2020-02-22 18:14:13 följande:

Det är så otroligt få som faktiskt kan gå under "lycklig hora" att de inte borde räknas in diskussioner om prostitution. Många förnekar också hur de egentligen mår och tror själva att de mår bra av att sälja sig.

Det är faktiskt en intressant aspekt, kan jag tycka!
  • Anonym (Wery)

Först måste man fråga sig vad lycka egentligen är?

Nästa fråga är sen; finns det lyckliga vuxna överhuvudtaget?

• Anonym (De finns)
    Anonym (Wery) skrev 2020-02-22 23:51:22 följande:

Först måste man fråga sig vad lycka egentligen är?

Nästa fråga är sen; finns det lyckliga vuxna överhuvudtaget?

Ja, det är en intressant fråga rent allmänt.
  • Anonym (H)
    Anonym (Ola) skrev 2020-02-22 21:31:03 följande:

Hon i artikeln poängterar att hon inte gör något olagligt. Jag undrar hur hon deklarerar sina inkomster? Om hon jobbar svart är det väl olagligt?

Reagerade jag också på. Hon verkar inte så smart.
  • Anonym (...)

Finns säkert nån sällsynt jävel om tycker det är asnice. Som själv får välja sina kunder, hur många, hur länge, vilka regler som gäller och som får behålla alla pengar själv. Men arbetar man för en annan människa, pimp, torsk, vad det nu kallas, så måste det vara fruktansvärt jävla sällsynt att vara lycklig. Att dagligen bli påtvingad en, två, fem, tio män samtidigt, inte få bestämma vad som ska får göras, inte får behålla pengarna själv, inte få avbryta när man vill.. Usch. Stackars stackars kvinna..

• Anonym (få är lyckliga)
    Anonym (.) skrev 2020-02-22 19:35:38 följande:

Jag har fått känslan av att det går typ 100 olyckliga horor på varje lycklig hora. Tror man måste ha ett mycket speciellt sinne för att vara lycklig samtidigt som man säljer sex. Men visst existerar det en och annan individ som verkar nöjd med att sälja sex.

Detsamma kan man nog säga om en vanlig arbetare på en väldigt många arbeten. Hur många är lyckliga när de går till jobbet? Sitta 8 timmar per dag och göra nåt som man oftast inte känner har nån mening mer än att få sin lön.
Svar på tråden "Lyckliga horan" - myt?