Anonym (De finns) skrev 2020-02-22 16:22:30 följande:
www.expressen.se/gt/krim/sandras-dubbelliv-har-barnfamilj-och-saljer-sex/
Jag är säker på att den "Lyckliga horan" inte är en myt. En fråga här är då hur många som lever och känner som hon. Osäkert eftersom det nog inte finns någon säker statistik. Men sannolikt är hon inte ensam i hela Sverige.
Vad tror ni om saken?
Jag har inte sex (samlag) för pengar men har haft det när jag var yngre och har kompisar som har det (frivilligt såklart). Nu gör jag bara andra sexuella tjänster.
Alla har ju sina gränser men jag tycker inte man ska tala om för nån annan att ?du borde må dåligt av det och det?.
Jag mår bra av det här just nu eftersom det gör att jag har råd att göra roliga saker med mina barn och inte behöver vända på varenda krona. Har ett annat jobb (på dagtid) också men är ensamstående och det skulle inte gå ihop utan det här. Och jag gör inget som jag inte vill.
Mina kompisar som har sex för pengar mår faktiskt inte dåligt av det heller, vad jag vet iallafall. Jag tycker inte man ska vara så snabb med att döma folk, alla är olika. Bara för att nån mår dåligt av det betyder det inte att alla gör det.