Anonym (också orolig) skrev 2020-03-09 15:41:41 följande:
Jag förstår det! Missfallen måste ju definitivt öka oron. Tror du inte du kan få hjälp av en läkare av något slag eftersom du fått missfallen? Borde inte spela någon roll att du har barn sen innan. Du kan väl bara säga som det är, du vill ha många barn och pga sjukdom och missfall är du orolig att något är fel. Så kanske du kan få en utredning? Har hört att stress och förväntan kan ställa in ägglossningen också så du kanske inte får någon riktig ägglossning nu när du vill ha barn så mycket? Vet inte! Blind leder blind som sagt! Styrka till dig!
Tror inte det finns någon orsak till missfallen, men msn kan ju aldrig veta säkert. Frågade sist dom upptäckte missfsllet om dom tror det har något med mig o göra, men do mest viftade bort det ovh sa bara "försök igen". Ska försöka att slappna av mer, känner samtidigt lite ledsen över att inte bli gravid och vill nästan ge upp och lägga allt på hyllan. Till och med sagt till mannen att han borde skilja sig från mig och träffa en mer fertil kvinna... så ledsen blev
jag över mensen i lördags så jag kläckte ur mig det till honom :(
Tack för omtanken, jag uppskattar det! <3