Inlägg från: Anonym (Nea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nea)

    Tror jag är kär

    Jag är 35 år och har en kk-relation med en lite äldre gift man. Jag blir aldrig kär och för mig är det just kk som funkar bäst, i synnerhet om han är upptagen för att garantera att jag inte får en pojkvän på halsen.

    Men det här blev annorlunda. Han är ovanligt attraktiv, välutbildad och har det gott ställt. Vi chattar dagligen och träffas 2-5 gånger i veckan sedan fem månader tillbaka . Har väldigt bra sex. Vi har kommit varandra nära, och jag som nog inte blivit kär de senaste tio åren verkar ha fallit pladask för denne man.

    Förstår att jag måste avsluta förhållandet, men det tar emot. Tänker hela tiden att jag bara ska träffa honom en sista gång, men så blir det en gång till och en gång till.

    Eller kommer känslorna gå över?

  • Svar på tråden Tror jag är kär
  • Anonym (Nea)
    Anonym (Komplettera) skrev 2020-03-13 17:50:22 följande:

    När jag blir lite för kär i en kk träffar jag snabbt som attan en ny (eller några) och inser att det bara är känslor, de är härliga men betyder inte att jag måste äga en person.


    Antar att det är vad jag får göra också. Hade väl förhoppningar om att de skulle svalna. Jag är så kräsen och tycker det är svårt att hitta en vettig kk...
  • Anonym (Nea)
    Canadasvensk skrev 2020-03-13 17:23:18 följande:

    Hej TS,

    Tror fan du är kär! Du behöver ju inte se han lämna toalettsitsen uppe, fisa i sängen, dålig andedräkt, bråka om pengar, ungar (som blir dina bonus barn), blivande ex-frun som är sur på nya lamköttet han skaffat, med mera...

    Du har helt enkelt blivit kär i en älskare som lovar dig guld och gröna skogar. Som behandlar dig som en prinsessa under några timmar i veckan. 

    Men visst, säg att han lämnar sin fru dig, vad händer om några år när erat liv blivit vardag? Hur tänker du då när han helt plötsligt behöver jobba över? När han måste åka på affärsresor. Kommer du lita på honom då? Eller kommer du bli lika lurad som hans (ex) fru???

    Så fortsätt du att leka med elden men gnäll sen inte när du blir bränd...


    Han har inte lovat mig någonting och ja, han kan nog inte vara trogen eftersom han varit otrogen i alla sina förhållanden hittills. Tror inte jag vill att han ska lämna sin fru för mig och tänker definitivt aldrig be honom göra det.
  • Anonym (Nea)
    KimLinnefeldt skrev 2020-03-13 16:03:14 följande:

    Säg åt honom att du vill ha mer, att du vill att han skiljer sig. Då kommer du att erfara vilket värde han ger dig. Och då kanske du svalnar. Eller så blir det ett nytt liv.


    Men jag vill inte ha honom. Jag är bara kär... du vet, vill vara med honom, ha tillgång till honom... njuta av honom ofta och länge...
  • Anonym (Nea)
    Anonym (OM) skrev 2020-03-14 07:18:58 följande:

    Men om han väljer att lämna sin fru så betyder ju inte det att du behöver gifta dig med honom. Det betyder ju bara att du får mer tillgång till honom så länge som du bestämmer att ni bara fortfarande ska vara kk.


    Men det finns väl ingen som skulle lämna sin fru för ett kk?

    Dessutom har jag varit väldigt tydlig med att vi inte ska blanda in känslor, bara sex osv, och så är det jag som åkte dit? Skäms lite för att det här hände...
  • Anonym (Nea)
    Anonym (...) skrev 2020-03-14 10:02:45 följande:

    Avsluta! Jag fick också känslor för min älskare... Bara en gång till, snart ska jag avsluta, efter nästa gång så! Nu har det pågått i 2 år och han är lika kär som jag är, inga jäkla känslor som lagt sig där inte. Det är verkligen jobbigt! Han är i dagsläget inte villig att lämna sitt liv för mig (hade det enbart varit frun hade det varit vi) och tro sjutton det, han både har och äter kakan ju. Men, nu SKA jag avsluta och sanningen är den att jag hoppas han kommer sakna mig för mycket för att inte välja mig framöver!


    Det är precis det jag är orolig för. Att det inte ska ge med sig... Samtidigt så... ja... Jag tycker ju känslan är rätt härlig och vill ha kvar den...
  • Anonym (Nea)
    Anonym (...) skrev 2020-03-14 14:11:55 följande:

    Jo man vill ha den kvar!!! Jag har försökt avsluta många gånger men det svåra är ju att varje gång jag ska göra det är jag ju med honom och då är allt så perfekt!!! Men nu på sistone har jag reagerat på att hur bra vi än har det så gör de dagliga avsluten ondare. Att jag vet att han går in till sin fru varje dag... De har de inte världsbäst, vem har det liksom, men i min fantasi äter de romantiska middagar, går långpromenader och älskar i timmar varje dag. Allt det där som jag vill va men blir utan...


    Usch, det låter jättetufft....hur ofta träffas ni?
  • Anonym (Nea)
    Anonym (...) skrev 2020-03-14 15:47:59 följande:

    Det går lite i perioder... Ibland 2 gånger på en vecka, ibland flera gånger om dagen! Vi har blivit typ som ett par när vi ses (med massor av sex), vi samåker, pratar om livet, skrattar, tar en kaffe etc. Inte så långa stunder men så gott som dagligen på senaste!


    Oj, då förstår jag att det är svårt att avsluta... vad säger han är anledningen till att han inte vill lämna sin fru?
  • Anonym (Nea)
    Anonym (...) skrev 2020-03-14 16:00:05 följande:

    Just sin fru skulle han kunna lämna för mig! Men det är hans liv som familjefar som är svårt att lämna. Plus att vi är rätt involverade i varandra på flera plan så folk hade haft åsikter... Dem har vi dock kommit fram till att vi är beredda att möta men han ser sig nog som beskyddare i familjen, den som håller ihop allt!


    Aha, så då är du vän till familjen? Eller kollega? Granne?

    Det låter ändå som om binärast om det här? Och familjefar kan han väl vara ändå?
  • Anonym (Nea)
    Anonym (OM) skrev 2020-03-15 10:30:45 följande:

    Så efter den tiden kanske förälskelsefasen är över men då kan ju känslorna ha utvecklats till mer för TS. Det är ju det som oroar TS. Hur länge har ni träffats med tanke på vad Välj själv skriver?


    Vi har träffats i fem månader, men jag har ju inte känt såhär hela tiden. Det har mest handlat om en fysisk åtrå. Men nu, sista tiden har vi börjat träffas väldigt ofta, och då har känslorna börjat komma. Vill ha honom över natt, vakna med honom, lära känna honom på ett djupare plan...
  • Anonym (Nea)
    Anonym (OM) skrev 2020-03-16 14:24:55 följande:

    Var i liknande situation för ett par år sedan. Vi var kk. Ingen av oss ville ha ett förhållande men vi började båda få känslor för varandra. Hon bedyrade sin kärlek till mig och jag var tvungen att ta ett beslut. Jag valde att bryta upp. Visst träffades vi ett par gånger till när lusten smög på men varje gång så kom känslorna tillbaka. Tillslut kände vi båda att vi skulle sluta träffas. Det som var positivt var att jag då träffade en annan kvinna som jag träffade som kk under flera år.

    Så jag är rädd för att du nog måste bestämma dig för hur du vill ha det. Åt vilket håll lutar det åt? Det är svårt när lusten vill en sak och förnuftet en annan.


    Det lutar väl åt att fortsätta träffas ändå... jag tror att om vi kan begränsa antalet träffar till en gång i veckan, som vi hade i början, så kommer det bli lättare och känslorna kommer nog svalna. Ibland känns det som om det bara faktiskt handlar om fysisk attraktion och inget annat. Svårt att skilja alla känslor åt - det är lätt att blanda ihop dem.
  • Anonym (Nea)
    Anonym (Komplettera) skrev 2020-03-16 21:00:14 följande:

    Om inte annat kan du ju påminna dig om vilken vidrig människa han är (heh, och du med) som bedrar sin partner utan att blinka. Det brukar få mina känslor att dö fort som attan om inte det där med en till kk hjälper :)


    Det är onekligen ett bra tips! Klart man inte vill ha ett otroget svin...
Svar på tråden Tror jag är kär