• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 07:37:41 följande:
    Ja, först måste man ju formatera texten och lägga till impressum och ISBN nummer och så. Jag kan inte det där riktigt för det är min coach som har fixat det, även om jag har suttit med. Att lägga upp e-böcker kostar ingenting. Priset på boken man publicerar kan man ta ett pris på minimum 9 kr upp till, ja, jag vet inte riktigt. Priset bestämmer man själv och BoD tar 20%.
    Så bra :) Var kommer du att lägga upp till försäljning sen då, hur funkar den biten?
    Freddie K skrev 2021-11-16 07:38:36 följande:
    Vad är det som verkar dyrt?
    Som jag sett av andra som använt det så är det väldigt liten vinstmarginal med BoD.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 07:53:26 följande:
    Så bra :) Var kommer du att lägga upp till försäljning sen då, hur funkar den biten?
    Freddie K skrev 2021-11-16 07:38:36 följande:
    Vad är det som verkar dyrt?
    Som jag sett av andra som använt det så är det väldigt liten vinstmarginal med BoD.
    Jag har några grejer till sen. .

Alltså det beror ju på vilket pris man tar för sina böcker. BoD tar 20%, men ju dyrare böckerna är desto mer tjänar man ju på det, men mina grejer kommer alla ligga under 50-öappen i alla fall.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 07:55:51 följande:
    Jag har några grejer till sen. .

Alltså det beror ju på vilket pris man tar för sina böcker. BoD tar 20%, men ju dyrare böckerna är desto mer tjänar man ju på det, men mina grejer kommer alla ligga under 50-öappen i alla fall.
    Ja det var väl nåt mer med BoD som fick det att verka krångligt också, men jag får kolla det där sen :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 08:24:37 följande:
    Ja det var väl nåt mer med BoD som fick det att verka krångligt också, men jag får kolla det där sen :)
    Ja, det är väldigt krångligt, i alla fall om man ska lägga upp saker. För mig har det krånglat hela vägen, men det är ändå värt det sen när böckerna väl ligger uppe och nu vet vi ju hur vi ska göra. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 08:26:09 följande:
    Ja, det är väldigt krångligt, i alla fall om man ska lägga upp saker. För mig har det krånglat hela vägen, men det är ändå värt det sen när böckerna väl ligger uppe och nu vet vi ju hur vi ska göra. .
    Ja, det är ju en stor vinst i sig! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 08:39:21 följande:
    Ja, det är ju en stor vinst i sig! :)
    Jo, det är ju det, sen har vi ju några mallar färdiga så det kommer spara tid med. .
  • Freddie K

Idag känns det lite bättre. Vi kollade upp hur lång tid det tar för att boken ska bli publicerad och det skulle ta 2-3 veckor, men nu vet vi i alla fall. .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 15:19:43 följande:

Idag känns det lite bättre. Vi kollade upp hur lång tid det tar för att boken ska bli publicerad och det skulle ta 2-3 veckor, men nu vet vi i alla fall. .

Ok! :) Skönt att det går framåt och att du är lite gladare.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 15:33:09 följande:
    Ok! :) Skönt att det går framåt och att du är lite gladare.
    Jo, verkligen. . Hur har du haft det idag då? .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 16:26:51 följande:
    Jo, verkligen. . Hur har du haft det idag då? .
    Lugnt och skönt! Fått en del gjort hemma igen. Inte kommit igång med den stickade mössan, jag tror att jag ska göra nåt annat av det garnet istället.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.