• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 16:29:02 följande:
    Lugnt och skönt! Fått en del gjort hemma igen. Inte kommit igång med den stickade mössan, jag tror att jag ska göra nåt annat av det garnet istället.
    Ok, men det låter skönt. . Jag är helt slut idag. :s. Var på fotvården förut, men jag har kvar alla tår. Imorgon ska jag ta lite prover. Det ser jag inte fram emot. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-16 16:30:49 följande:
    Ok, men det låter skönt. . Jag är helt slut idag. :s. Var på fotvården förut, men jag har kvar alla tår. Imorgon ska jag ta lite prover. Det ser jag inte fram emot. :s.
    Vilken tur då ;) Antar att du ska bli stucken då? Det går ju rätt fort som tur är, jag brukar låta bli att titta när de gör det.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Go sit in a corner!

• Anonym (Allmighty Torsten)
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-11-17 07:43:43 följande:

Go sit in a corner!

*sitt*
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 17:03:45 följande:
    Vilken tur då ;) Antar att du ska bli stucken då? Det går ju rätt fort som tur är, jag brukar låta bli att titta när de gör det.
    Jo, det går nog rätt fort. Ska till läkaren veckan efter och han lär klaga på mina värden.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-17 07:44:56 följande:
    Jo, det går nog rätt fort. Ska till läkaren veckan efter och han lär klaga på mina värden.
    Då kan han väl skaffa egna då om dina inte duger! :D Är det nåt särskilt de ska kolla efter eller mer allmänt?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:39:52 följande:
    Då kan han väl skaffa egna då om dina inte duger! :D Är det nåt särskilt de ska kolla efter eller mer allmänt?
    Haha, ja, precis! Det är min diabetes som ska kollas. Jag gör det en gång per år, men jag har inte haft metformin på ett tag så de värdena kommer nog vara höga, sen kommer nog blodtrycket vara högt med, men det får jag ta.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:39:52 följande:
    Pulsen kommer vara hög med, men det är den jämnt. Jag har en vilopuls på 90-105. :s.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2021-11-17 08:46:46 följande:
    Pulsen kommer vara hög med, men det är den jämnt. Jag har en vilopuls på 90-105. :s.
    *jämt*
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-17 08:46:46 följande:
    Samma här, min vilopuls är också hög, ungefär 90+. Har hört att det kan bero på dålig kondition.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.