• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:48:04 följande:
    Samma här, min vilopuls är också hög, ungefär 90+. Har hört att det kan bero på dålig kondition.
    Jo, det kan det göra, sen har ju jag ADHD och högt blodtryck, så det kan väl bero lite på det med. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-17 08:49:26 följande:
    Jo, det kan det göra, sen har ju jag ADHD och högt blodtryck, så det kan väl bero lite på det med. :s.
    Aha, ja jag kan inte tillräckligt om kroppens system för att veta om blodtrycket kan påverka. Jag har normalt och har förut haft lite lågt blodtryck snarare. Fast det kan säkert hänga ihop.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 09:01:14 följande:
    Aha, ja jag kan inte tillräckligt om kroppens system för att veta om blodtrycket kan påverka. Jag har normalt och har förut haft lite lågt blodtryck snarare. Fast det kan säkert hänga ihop.
    Jo, det kan väl göra det. Vad händer idag då? .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-17 09:06:04 följande:
    Jo, det kan väl göra det. Vad händer idag då? .
    Bra fråga! Städa behövs alltid ifall man inte har nåt att göra iaf... Känner inte för det men man vill ju få ordning hemma också. Det är liksom inte bara vardagsstädningen utan mer att vissa saker behöver organisera.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 10:24:06 följande:
    Bra fråga! Städa behövs alltid ifall man inte har nåt att göra iaf... Känner inte för det men man vill ju få ordning hemma också. Det är liksom inte bara vardagsstädningen utan mer att vissa saker behöver organisera.
    Ok, det låter som att du har en heldag framför dig? Jag ska iväg nu och ta lite prover, men är tillbaka sen igen. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-17 10:25:52 följande:
    Ok, det låter som att du har en heldag framför dig? Jag ska iväg nu och ta lite prover, men är tillbaka sen igen. .
    Ja, suck... Alltid. Lycka till med provtagningen :)
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Got no game. Go insane! 

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-18 08:09:32 följande:

Nu finns boken uppe! .

Yey! :D Jag kom på imorse att du skulle lägga ut filmen på Torsten också så vi får se :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.