• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-18 09:09:03 följande:
    Yey! :D Jag kom på imorse att du skulle lägga ut filmen på Torsten också så vi får se :)
    Ja, jag ska göra det. Kanske nästa vecka. Har haft fokus på boken nu. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-19 07:35:14 följande:

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

Ja men god morgon :D Frukost på g här, har legat vaken sedan 4 och snart ska sonen till fsk.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:39:21 följande:
    Ja men god morgon :D Frukost på g här, har legat vaken sedan 4 och snart ska sonen till fsk.
    Oj, så tidigt? :s. Ja, frukost måste man ju äta. Skönt att sonen är frisk igen. Hur är det med gubben?
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-19 07:43:21 följande:
    Oj, så tidigt? :s. Ja, frukost måste man ju äta. Skönt att sonen är frisk igen. Hur är det med gubben?
    Ja jag vet inte vad det var... Låg och vred mig i två timmar och sen tyckte sonen att det var dags att kliva upp, så det var lika bra att göra det.

Jodå, båda två är pigga nu! :) Skönt för mig också att kunna slappna av och få avlastning emellanåt.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:47:08 följande:
    Ja jag vet inte vad det var... Låg och vred mig i två timmar och sen tyckte sonen att det var dags att kliva upp, så det var lika bra att göra det.

Jodå, båda två är pigga nu! :) Skönt för mig också att kunna slappna av och få avlastning emellanåt.
    Jo, det kan bli så ibland. jag vaknade själv 02:30 och kände mig pigg som en mört, men jag hade ingen lust att gå upp då så jag tvingade mig själv till att somna igen. :s.

Vad skönt! Hoppas ni får vara friska länge nu då. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-19 07:49:18 följande:
    Jo, det kan bli så ibland. jag vaknade själv 02:30 och kände mig pigg som en mört, men jag hade ingen lust att gå upp då så jag tvingade mig själv till att somna igen. :s.

Vad skönt! Hoppas ni får vara friska länge nu då. .
    Jag brukar ligga och tänka på små historier men det hjälpte inte den här gången...

Ja, håll tummarna för det går förkylningar också på fsk!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:57:38 följande:
    Jag brukar ligga och tänka på små historier men det hjälpte inte den här gången...

Ja, håll tummarna för det går förkylningar också på fsk!
    Det brukar jag med göra! :s. Brukar komma på så mycket skoj på kvällarna. Jag förstår inte riktigt varför det är så, men...

Aha, jag håller både tummar och tår! 
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-19 07:59:32 följande:
    Det brukar jag med göra! :s. Brukar komma på så mycket skoj på kvällarna. Jag förstår inte riktigt varför det är så, men...

Aha, jag håller både tummar och tår! 
    Och dagen efter är det oftast puts väck! Är inte det bra synd...

Tack :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.