Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Roland drar en Marinella. Alla här e kriminella. Turkarna på hörnan står och säljer tjack. *Ylar*.
Ode to my remote control:
For many years you have been a best friend. You have shared my weakest moments and my happiest moments. Without you I feel lost. Where have you gone, my friend? I miss you. *Snyft*.
Nu finns "Under Glaskupolen" på BoD, om jag inte har nämnt det. Den kostar 49 kr och är 26 sidor lång.
.
Nu finns "Under Glaskupolen" på BoD, om jag inte har nämnt det. Den kostar 49 kr och är 26 sidor lång.
.
Jag har inget jobb. Jag behöver jobb och pengar. Jag studerar och kan inte gå med i Arbetsförmedlingen och få försörjningsstöd.
Jag behöver jobb och det är akutläge för min del.
Jag behöver all tips och råd!
Om det är någon som har koll på sådant här läge, så skulle jag bli tacksam att få svar här eller så kan jag ta kontakt med den personen via PM. Jag bor tyvärr inte i en storstad, men en mellanstor stad.
Jag är intresserad av att finna jobb i vad som helst. Jag får dessvärre inget jobb på ströjobb. Jag har sökt som vårdbiträdare och personlig assistent. Inkl som butiksbiträde.
Jag vill ha jobb, där man kan jobba på kvällar och/eller helger. Timvikariat, funkar utmärkt!
Tack för all tips och råd!
Tack för all tips och råd!