• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2022-03-11 19:30:12 följande:

Hej, fruktansvärt god fisksoppa har jag lagat. Hur är läget med er? Long time no see. 

Hey, hey, hey. Det var inte igår. Hur är läget?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2022-03-11 19:19:27 följande:

Jag vill inte fylla år.......

Jag får väl gratulera då. .
  • Freddie K

Här e vi ju alla bröder, utom Nils för han är döder. Han söp sönder kroppen sin och trillade av pinn. *Ylar*.

• Cinnamonbun
    Aniiee skrev 2022-03-11 20:25:30 följande:
    Jag vill aldrig fylla år. Gillar inte att stå i centrum. Kan aldrig svara vad jag vill ha i födelsedagspresent. Får ändå alltid böcker. Och gissa vem som får laga all mat och baka alla tårtor.... 
    Jag förstår, men skulle du kunna styra lite mer hur du vill ha firandet? Det låter som det är många om du måste laga så mycket mat tex. Hur skulle du själv vilja fira? 
  • Cinnamonbun
    Freddie K skrev 2022-03-12 06:16:55 följande:
    Hey, hey, hey. Det var inte igår. Hur är läget?

Hallå hey, det är rätt bra tack. Hur är det med dig?

• Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2022-03-11 19:30:12 följande:

Hej, fruktansvärt god fisksoppa har jag lagat. Hur är läget med er? Long time no see. 

Välkomna tillbaka! :D 

Fisksoppa är bra måltider, soppa öht borde man äta mer av :) Kan man hitta receptet online eller är det eget?

Stackare, läste det där om att du i princip måste fixa allt själv =/ Det kanske kunde var nåt att önska sig, att slippa ordna tårta osv. Det är ju väldigt lätt ordnat att hitta någon annanstans. Jag tycker också det är svårt att önska sig saker, man har ju "allt" redan. Lika svårt nästan att hitta på presenter iofs.
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2022-03-12 07:32:20 följande:

Hallå hey, det är rätt bra tack. Hur är det med dig?

Jo, tack det är bara bra. . Vad har du haft för dig då?
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-03-12 06:17:32 följande:
    Jag får väl gratulera då. .
    Don't.....
    Mortiscia80 skrev 2022-03-12 07:42:44 följande:

Fisksoppa är bra måltider, soppa öht borde man äta mer av :) Kan man hitta receptet online eller är det eget?

Stackare, läste det där om att du i princip måste fixa allt själv =/ Det kanske kunde var nåt att önska sig, att slippa ordna tårta osv. Det är ju väldigt lätt ordnat att hitta någon annanstans. Jag tycker också det är svårt att önska sig saker, man har ju "allt" redan. Lika svårt nästan att hitta på presenter iofs.

Jag funderade på att köpa en tårta i år. Men det är så inihelvete dyrt.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Vad sägs om den här veckomenyn?

Fiskbiffar med apelsinsås och ris
    äppelbakad falukorv med potatisgratäng
    Basilikafisk med pressad potatis
    Ugnsbakad kassler med tomater och rotfrukter
    Pizza bianca med purjo och kyckling
    Laxpasta med wasabi
    Hamburgare med alla tillbehör

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2022-03-12 07:42:44 följande:

Ja du kan googla på Fiskarhustruns fisksoppa. Väldigt god för en liten arbetsinsats. Alltså snabblagad. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.