• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-03-11 17:34:26 följande:

Alltså, jag har tänkt på en sak. Tänk om man kunde skala ner en människa. Alltså, så att vi inte skulle vara så komplexa, men det är väl det som skiljer oss från djuren, antar jag. Deras liv går ju ut på att skaffa mat, sova och föröka sig.

Ja vi skiljer oss inte så mycket på det planet. Ett mer utvecklat språk i princip.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-11 17:40:54 följande:
    Ja vi skiljer oss inte så mycket på det planet. Ett mer utvecklat språk i princip.
    Jo, jag har i alla fall svårt med socialakoder och hur man ska bete sig bland folk, men det jag stör mig på mest är att folk inte är som jag vill!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Potatis och fiskbullar här. Jag bara älskar fiskbullar!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Aniiee

Jag vill inte fylla år.......

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Cinnamonbun
    Erik soderlund skrev 2022-03-11 19:40:35 följande:

ja, söker vänner här i Norrköping att umgås med. om ni hör mig 

Jag hör dig. Men är inte säker på att det här är bästa stället att annonsera på. Om du söker vänner kanske du borde börja i en annan ände. Vad är du intresserad av tex. 
  • Aniiee
    Cinnamonbun skrev 2022-03-11 19:31:04 följande:
    Varför?
    Jag vill aldrig fylla år. Gillar inte att stå i centrum. Kan aldrig svara vad jag vill ha i födelsedagspresent. Får ändå alltid böcker. Och gissa vem som får laga all mat och baka alla tårtor.... 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.