• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-03-12 12:15:22 följande:
    Don't.....
    Mortiscia80 skrev 2022-03-12 07:42:44 följande:
    Välkomna tillbaka! :D 

Fisksoppa är bra måltider, soppa öht borde man äta mer av :) Kan man hitta receptet online eller är det eget?

Stackare, läste det där om att du i princip måste fixa allt själv =/ Det kanske kunde var nåt att önska sig, att slippa ordna tårta osv. Det är ju väldigt lätt ordnat att hitta någon annanstans. Jag tycker också det är svårt att önska sig saker, man har ju "allt" redan. Lika svårt nästan att hitta på presenter iofs.

Jag funderade på att köpa en tårta i år. Men det är så inihelvete dyrt.
    Jag menade att dina bekanta ska köpa tårtan eller maten! :D Så slipper du det bekymret, och det kan bli din present. Att önska sig lugn och ro till sin födelsedag är väl bra. Och de slipper köpa nåt bara för att köpa nåt. Att betala för mat är iaf lite bättre :)
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2022-03-12 12:31:47 följande:
    Ja du kan googla på Fiskarhustruns fisksoppa. Väldigt god för en liten arbetsinsats. Alltså snabblagad. 
    Den har fler bekanta tipsat om :D Har receptet i mina bokmärken så jo, den är planerad till nån dag ;)
  • Freddie K

Jag har precis sett min all time fav film. Scary Movie. Jag bara älskar den filmen! .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Bah! Jag försöker citera, men får bara upp reklam om trosskydd. Ser jag ut att behöva det? Foten i munnen

• Freddie K
    Aniiee skrev 2022-03-12 12:15:22 följande:
    Don't.....
    Mortiscia80 skrev 2022-03-12 07:42:44 följande:
    Välkomna tillbaka! :D 

Fisksoppa är bra måltider, soppa öht borde man äta mer av :) Kan man hitta receptet online eller är det eget?

Stackare, läste det där om att du i princip måste fixa allt själv =/ Det kanske kunde var nåt att önska sig, att slippa ordna tårta osv. Det är ju väldigt lätt ordnat att hitta någon annanstans. Jag tycker också det är svårt att önska sig saker, man har ju "allt" redan. Lika svårt nästan att hitta på presenter iofs.

Jag funderade på att köpa en tårta i år. Men det är så inihelvete dyrt.
    Withdrawn.

Hur har du haft det annars då? .
  • Freddie K

Inatt drömde jag att jag var Ulf Kristersson och att jag satsade på att bli president. Drömmar är inte logiska!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-03-13 07:06:32 följande:

Inatt drömde jag att jag var Ulf Kristersson och att jag satsade på att bli president. Drömmar är inte logiska!

Haha :D Ja det var väl en lustig dröm.

Jag skulle se Melodifestivalen igår men hade ett långt telefonsamtal istället, men nu har jag sett alla bidra och vinnaren och allt, vilken festlighet! :D
Svar på tråden Här är vi alla vänner.