• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-23 16:38:24 följande:

If you know your history, then you should know where you,re coming from. Then you wouldn't have to ask me, who the hell do I think I am. *Ylar*.

*you're*
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Dagens visdomsord:

Ingen är perfekt, men alla är unika!
  • adeus
    Freddie K skrev 2022-04-23 16:53:24 följande:
    Dagens visdomsord:

Ingen är perfekt, men alla är unika!
    Ett par iakttagelser. Perfektion är självförstörande. Ur ett metaperspektiv är människor väldigt lika varandra.
  • Freddie K
    adeus skrev 2022-04-23 16:56:14 följande:
    Ett par iakttagelser. Perfektion är självförstörande. Ur ett metaperspektiv är människor väldigt lika varandra.
    Det må så vara, men i mina ögon i alla fall är alla unika.
  • adeus
    Freddie K skrev 2022-04-23 16:57:24 följande:
    Det må så vara, men i mina ögon i alla fall är alla unika.
    Hur är jag unik? Är det fingeravtryck du avser?
  • Freddie K
    adeus skrev 2022-04-23 17:06:11 följande:
    Hur är jag unik? Är det fingeravtryck du avser?
    Nej, det är det inte. Du är unik för att du är du och det finns ingen annan som du, även om människor överlag är ganska lika.
  • adeus
    Freddie K skrev 2022-04-23 17:07:17 följande:
    Nej, det är det inte. Du är unik för att du är du och det finns ingen annan som du, även om människor överlag är ganska lika.
    Jag vet inte om det finns någon annan som jag. Jag kan inte utesluta det eftersom information om det saknas.
  • Freddie K
    adeus skrev 2022-04-23 17:10:06 följande:
    Jag vet inte om det finns någon annan som jag. Jag kan inte utesluta det eftersom information om det saknas.
    I mina ögon i alla fall, finns det ingen som tänker, känner och upplever saker som du gör.
  • adeus
    Freddie K skrev 2022-04-23 17:11:11 följande:
    I mina ögon i alla fall, finns det ingen som tänker, känner och upplever saker som du gör.
    Ingen aning. Vi kan aldrig få tillträde till någon annans medvetande och därför vet vi inte exakt hur andra upplever och känner och tänker. Abc, bca, cab, abc, det mesta går igen så småningom, så länge förutsättningarna för något finns. Men visst kan det finnas unika skillnader mellan individer vad gäller upplevelser oc dylikt av något eller något. Det kan jag inte heller utesluta.
  • Mortiscia80
    adeus skrev 2022-04-23 16:56:14 följande:
    Välkommen till tråden förresten :) 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.